Wie heeft er deze week ook eisprong??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chico, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    mijn ongesteldheid bleek een vmk/mk te zijn
    dus het was eigenlijk wel raak
    mocht alleen niet blijven plakken

nu met volle moed de volgende ronde in en flink "klussen" dus :D

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal he!
    Miffy heel herkenbaar, licht positief testen en dan direct een vmk er achteraan. Rot voor je/jullie!

Wat duren de dagen in een maand toch lang he! Vooral de wachttijd tussen ei en menstruatie!

Maar nu ervaar ik het ook als lang wachten op de ei, het wordt elke maand vervelender!

Groetjes Jela

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    zo te zien heb je wel een "normale" cycles
    dat is wel lekker
    mijn duurt 34 dagen dus pas 3 weken na mijn menstruatie krijg ik mijn eisprong, en daarna nog 2 weken wachten :O:O
    verschrikkelijk!!

mag ik vragen wat jij ervaarde tijdens je vmk??

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miffy;het was meteen mijn eerste ronde, ik voelde letterlijk alles veranderen aan mijn lijf, direct. Hoewel mensen zeiden ach dat voel je niet, was ik overtuigd. De test gedaan en inderdaad, zwanger.
    4 dagen later mis. Wat ik in eerste instantie dacht was; yes ik ben vruchtbaar, wauw meteen raak geweest. Hopelijk snel weer.
    Maar een paar weken daarna kreeg ik stress, maar uit dit tegen niemand want vind het zo overdreven omdat het zo vroegtijdig was.
    Ik heb stress omdat ik het zo graag wil (net als iedereen hier) en omdat ik het toch heel jammer vindt en het soms te spannend vindt worden.
    En jij?

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @jela
    ik had 2 dagen voor mijn tijd een licht positieve test, daarna negatief maar ik word nog steeds niet ongesteld
    pas 5 dagen later kreeg ik bloedverlies
    met heel veel pijn in vlagem soort weeën volgens mijn ha was het een vmk/mk
    gister bloed laten prikken en er zat inderdaad nog een beetje hcg in mijn lichaam

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot he! Kan het me helemaal indenken. Vooral inderdaad omdat je een lange cyclus hebt, wat moet je dan veel geduld op kunnen brengen. Dan mag ik niet klagen inderdaad. Ik merk dat ik er veel spanning door heb, stress is niet gunstig zeggen ze. Maar hoe kom ik er vanaf? Dat zit gewoon in je, die focus.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn
    daarom doe ik ook geen ovulatie testen
    laat het lekker zijn gangetje gaan
    komt vanzelf wel :)

8. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    @ miffy jemig sterkte meis inderdaad zo is het ook wel lekker z'n gangetje laten gaan hier morgen meest vruchtbare dag
    gister al aardig geklust en morgen weer tich ben je er onbewust steeds mee bezig

wachten duurt zolang en als je het eenmaal besloten heb hoop je dat het niet al telang duurt andere dames ook succes ben benieuwd hoe het allemaal verloopt met iedereen

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joo2 hier ook de ovulatie, mikken maar. Maar om de dag of elke dag, wat is nu beter? Men zegt om de dag, maarja dan mik je misschien net mis. Ookal blijft het zaad 'hangen' je zou maar weer mis mikken, gemiste kans, hihi ongeduld hier allemaal he!

Knap dat je er niet teveel mee bezig bent, wilde dat ik dat kon Miffy!

10. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Jela inderdaad ze zeggen om de dag iedere dag is niet goed voor het zaad zeggen ze ja ik weet het niet ik doe het om de dag de 1 zegt dit en de ander dat hoelang zijn jullie al bezig spannend hè
    we lopen wel tegelijk grappig hoeveel dagen zitten erbij jou meestal tussen bij mij 26 dagen zeggen ze ook weer gemengde dingen over 28 zou het beste zijn

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joo2, haha inderdaad vandaag hetzelfde! Ik weet nog niet zeker of mijn cyclus steeds 28 dagen is. Want eerste ronde was na 29 of 30 ongeveer dagen een vmk, tweede ronde was 29 dagen. Dus heb op de banner maar 28 ingevuld zodat ik steeds er vroeg bij kan zijn met 'opletten!'

Dus gister geklust, vanavond dan overslaan en morgen weer klussen. Ovulatietesten geven nog niets aan, wel een licht streepje. Afgelopen dagen was ie wit, nu licht streepje. Net na mijn menstruatie was het streepje ook licht maar kan nog HCG zijn ofzo van VMK denk ik?! Ik snap die dingen ook echt niet.
    In ieder geval kan ik mijn ei voelen, maar nu DENK ik natuurlijk hem te voelen dus pas als ik hem weer voel, denk ik oja zo voelt de eisprong ook alweer.

Wij zijn dus bezig met ronde 3 en jullie?
    Groetjes Jela

12. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Oké ik dacht ja ik probeer precies op de dag dus dacht dinsdag donderdag en zaterdag voor de zekerheid
    ik ben al een jaar gestopt met de pil altijd 26 dagen ertussen gezeten
    wij zijn aan ronde 2 begonnen dus nog heel weinig ook ik heb vorige maan ook ovulatietesten gedaan maar ik snapte erniks van en werd er gek van ik dacht dat hadden ze vroeger ook niet haha en als je het goed uitrekend moet het ook goed komen
    hoe kan jij je ei voelen dan ik heb ook al wel gister af entoe steekjes links en rechts gehad vandaag ook wel wat tevoelen maar dat kan van alles zijn en hoe weet je dat je een vmk heb gehad??? Doordat je overtijd bent geweest of niet
    succes hè!! Echt leuk hoop echt dat het deze keer raak is maar ik denk dat het wel heel lang duurt waarom weer ik niet hihi

Deel Deze Pagina