hey dames, Hier nog eentje die als het goed is afgelopen week haar eisprong heeft gehad en deze week voor het eerste voor het 'echie' heeft geklust. Volgens mij moet ik mijn eisprong rond donderdag 21 juli gehad hebbben, want toen had ik vruchtbaar slijm. Echter volgens berekeningen internet (predictor) zou ik m'n ei eerder (di 19 juli) hebben gehad. We hebben nu, zaterdag, zondag woe.avond en vrijdag geklust. Ik heb woe/do ook steekjes links te hebben gevoeld, maar of dat m'n ei dan was?? Blijft lastig om te gokken of dat je eisprong is. Ik blijf het lastig vinden om te voelen, waneer je je ei hebt. Vandaag nu ook weer af en toe steekjes links gehad en vandaag een klodder wit slijm (sorry voor details). Maar is dat een goed of slecht teken? Volgens planning zou ik 1 augustus weer ongi moeten worden, maar dat hoop ik niet natuurlijk! Dames ben erg benieuwd naar wie er volgende week een positieve test in handen heeft. Ik blijf jullie volgen..
Ik denk dat ik gisteravond mijn eisprong heb gehad, ik voelde wat steekjes en een beetje ongi krampen in buik en rug. Dit was echter na een uurtje of 2 over. Uiteraard hebben we weer (haha) geklust. De ovu test was ook ineens donkerder, dus ben benieuwd!
Hettie, vraagje je voor jou. Die positieve test. Klopt het dat de testlijn (dus niet de controlelijn) aan de linkerkant een heel klein stukje heel donker is en de rest van het streepje wat lichter??? Zo'n 'positieve' test had ik namelijk ook......
Ik hoef niet meer te testen, ben vanmorgen op eigen gelegenheid bij de assistente van mijn gyn binnen gestapt en heb alles voorgelegd. Zij wisten hier ook geen raad mee en hebben gesproken met mijn gyn. Die man was zo lief om mij toch snel even te onderzoeken. Wat blijkt ik ben gewoon ongesteld geweest. Mijn baarmoeder en eierstok waren schoon. Door die cyste die op mijn eierstok was gevonden 23 mei, heb ik sindsdien geen eisprong gehad omdat die cyste in de weg zat. Doordat die nu is geklapt, zal ik weer een eisprong krijgen. Voel me zo in de maling genomen door mijn lichaam. Ben boos en heel erg teleurgesteld. Volgens de gyn is die niet ongebruikelijk, omdat je lichaam net zoveel tijd nodig heeft als dat het zwanger is geweest. Bij mij dus 13 weken en 1 dag.... En de reden dat mijn menstuatiebloed anders was van kleur dan normaal dat kan komen door de hormonen. Nou daar mag je het dan mee doen. Volgens de gyn staat niets meer in de weg om zwanger te worden.
@smile ja de test is wel wat raar opgedroogd maar toen ik em net gedaan had was ie wel helemaal het zelfde
Hallo allemaal! Spannend hoor zo op het wachtbankje! Moet me echt inhouden om niet eerder te gaan testen en ben ook bang dat dat me niet gaat lukken... Hoop het zo lang mogelijk vol te houden!!! Natasja: Balen zeg! Ergens hoop je natuurlijk stiekem toch een beetje dat je de symptomen hebt vanwege de zwangerschap. Ik begrijp het heel goed dat je je in de maling voelt genomen door je lichaam! Echt heel irritant wat je lichaam allemaal met je kan uithalen zodra je bezig bent om zwanger te worden. Ook hier volop last van elke maand! Super itrritant!!! Veel sterkte! Liefs patti
Natas: wat een verhaal! Tjonge. Maar ergens toch wel fijn dat niets een zwangerschap nu nog in de weg staat! Op naar de volgende ronde. Duim voor je!!
Patti, Lief dat je telkens op mijn berichten reageerd. Vervelend dat jij er ook ieder maand last van hebt. Na mijn curretage werd er gezegd, je kan gewoon weer zwanger worden! Dan is het zuur dat je dan uiteindelijk 3 maanden later eens te horen krijgt dat de cyste een nieuwe zwangerschap in de weg heeft gestaan. Dan denk ik bij mezelf waarom halen ze niet standaard die cystes weg, Waarom moet je als vrouw zijnde wachten tot dat het vanzelf weggaat? Liefs Natasja
hoi allemaal, Ooh ik ben het wachten echt zooooo zat! Kon me dus ook niet inhouden en heb een veel te vroege test gedaan en natuurlijk nog helemaal geen streepje te zien,maar ja moet ook pas over 6 dgn ongesteld worden dus tjaa. Iemand van jullie weleen meegemaakt dat een te vroege test negatief was en na 6 dgn toch wel positief? Ben nu echt een beetje bang dat het weeer niet is gelukt en zou er echt heel erg van balen!!! Zeker na een miskraam wil je gewoon weer zo snel mogelijk zwanger zijn!! Natasja: graag gedaan hoor! Vond je verhaal zo aanspreken dat ik vond dat ik erop moest reageren. Hoop voor je dat je nu snel een pos test mag hebben! Liefs, patti
Hallo Daar ben ik ook weer!!! Nog 6 dagen te gaan!! Ik heb ook een test liggen voor 6 dagen voor je nod, ga ik morgenvroeg doen! Ben zo nieuwsgierig, ben alleen bang dat ie negatief is, voel op het moment heel weinig, af en toe een klein steekje. Hoop het wel heel erg, na de miskraam denk je aan niets anders meer! Jullie horen het morgen!( of hopelijk kan ik het laten zien)
eisprong ook van het weekend / maandag gehad! Druk geknutseld dus.. Ik ga er vanuit dat hij maandag was als mijn cyclus goed blijft, en mijn vruchtbaarslijm in gedachte houdend... dan heb ik zondag op tijd geknutseld... hahah. was ook echt in the MOOD om het zo maar te zeggen!
hoe gaat het hier met het wachten dames? Hier lukt het redelijk, toch elk krampje ofzo denk ik zou het kunnen zover zijn. @Evelienj: test gedaan, en?
Hoi!! Vanmorgen test gedaan, 10 dagen na eisprong,( dit weet ik zeker 3x positive test ovulatietest. incl. smiley) ik denk ( 30 juni mk gehad, ga dus ervan uit dat 14/16 dagen na de eisprong mijn menstruatie komt)(of kan dat dan langer duren en ben ik veel te vroeg???) dus ongeveer 5 dagen voor nod. Maar HELAAS was negatief, hoop echt een dezer dagen toch een positieve test te hebben!! Maar ik ben er bang voor voel namelijk weinig. Heeft een van jullie al getest voor nod? Liefs EvelienJ
hey dames, spannend allemaal... hier ook nog niet getest, heb wel testen in huis, maar ga niet eerder testen dan pas wanneer NOD voorbij is (overtijd) ben. Heb al vaker eerder getest en dan is de teleurstelling zo groot.. Maandag 1 augustus zou mijn NOD moeten zijn en dan ga ik ook nog met vakantie, dus ik hoop 2x dat ie uitblijft.. We wachten af, maar ik ben bang dat het niet raak is.. Voel niet zo veel, af en toe een steekje, maar dat heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden,.
Hallo dames, Hier ben ik ook weer, word gek van het wachten! gisteravond echte ongi krampen gehad, maar vanmorgen geen menstruatie, maar helaas ook een negatieve test (kv)!! Omdat ik dus na mn pil gelijk zwanger was wat helaas is uitgelopen op een miskraam, kan ik dus niet precies zeggen wanneer mijn nod is?? 11 dagen geleden zeker weten mn ei gehad, kan ik er vanuit gaan dat na ongeveer 14 dagen mn ongi komt?? zit dus nu als het goed is 3 dagen voor nod. Of kan het langer duren en ben ik hopelijk te vroeg? Groetjes
Hier ms krampen, koppijn, rugpijn. Zo wordt het wel moeilijk om nog alles te relativeren en niet te veel te hopen op positief. Ga toch proberen te wachten tot vrijdag voor te testen.