pff nog 5 dagen wachten!! vanmiddag in een bekertje geplast om te testen hah maar toch maar kunnen inhouden en heb het weer doorgespoeld! haha word gek van het wachten. verder voel ik niet veel alleen doet mn linker borst heeeel erg pijn aan zijkanten en rechts klein beetje pijn. en de wasmachine is stuk haha ik ik ging toch uit mn dak?? hoop het zo
Hoi Evelien, Ook ik hier word helemaal gek! Sinds donderdag last van messteken in mijn buik na inspanning. Vrijdagavond echt heel hevig. Bij rust trok het weer weg. Dus vanochtend vol goede hoop een kv test gedaan en ook net als jij negatief!!! Zo ontzettend balen! Hoop ook dat ik gewoon te vroeg heb getest! Heb eisprong zelfde dag als jij gehad. Begin nu toch te denken dat het weer niet raak is... Zou ik echt heel erg van balen! Hoop snel een positieve test te hebben!!! Liefs patti
ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Enne Evelienj...je kunt er van uitgaan dat je ongi zo'n 14 dagen later komt (maar liever niet natuurlijk!!!)
Hoi allemaal!! Smile, gefeliciteerd!! Pattie, ben helaas maandagochtend ongesteld geworden HELAAS!! Hoe is het bij jou? zijn de duivels er ook al, of kan ik je feliciteren? Als het niet is gelukt hebben we miscchien deze maand wel weer op dezelfde dag een eisprong, en hopelijk lukt het dan wel. Succes allemaal Liefs EvelienJ