heb net in haarlem gezien dat ze het daar vanaf 5 weken doen! Ik denk dat we daar heen gaan! Lijkt me geweldig!
@ Jeldou Waanzinnig zeg! Ook 3 en 4D? Ik hoop t voor je! Is wel voor t eerst dat ik hoor dat een pretechoburo dat doed. Doen ze dat dan ook inwendig? Hihi, hou je er wel rekening mee dat t nog niet die lekkere spekbaby is die je bij de geboorte in je handen krijgt? Heel veel plezier, ennehhhhh.... Laat me weten hoe t was! Groetjes!
nee niet in 3d of 4d.. het gaat ons er meer om dat we een hartje zien kloppen! En ik ga vandaag bellen met de verloskundige en dan hoop ik een afspraak te kunnen maken voor een echo. Als die heel laat is, bijv. met 12 weken dan gaan we naar haarlem! Groetjes!
ja dat heb ik dus ook gedaan Maar ik vraag me nu dus af of andere dit bij bureau's hebben laten doen maar jij geeft dus aan dat ze dit niet inwendig doen.. Jammer want het is eigenlijk wel heel mooi.. maar als ik ga dan is het sowieso al uitwendig.. maar was gewoon benieuwd
@bwtje Ik heb met 28 weken een pretecho laten maken bij babyvieuw in Barendrecht. Ik vertelde die mevrouw dat ik zulke vroge echoos had. Vervolgens zei zij weer dat 3D echoos mogelijk zijn uitwendig vanaf een week of 14, en dat ze het zo jammer vond dat haast niemand dat doed. Maar naar haar idee is dat omdat er dan b.v. het geslacht nog niet te zien is, en dat veel mensen het maar eng : vinden om een half volgroeid kindje te zien. Terwijl ik vind, dat als je je daar op insteld, het juist schitterend is! Toch? @Jeldou Je hebt gelijk! Hihi, 12 weken is lang he? En echt, het allerallermooiste wat er is, is dat knipperende hartje wat je ziet! Ik hoop dat je snel een afspraak kunt maken, en héél veel plezier! Groetjes, Lizzy
ik vind eigenlijk dat de technologie zo ver is dat ze in ht ziekenhuis onderhand wel 3d echo's mogen gaan doen.ze kunnen het kindje dan ook veel beter bekijken.kijk,dan kun e de 4d in kleur altijd nog op die bureaus laten doen. maar ja ik denk dat we het voortlpig even moten doen met 2d
@Miranda Bij mijn weten is 3D nagenoeg hetzelfde als 4D, alleen zijn 4D de bewegende beelden (net zoals je die hebt met 2D), en is 3D de "fotootjes" owfel de stilstaande beelden daarvan. Of ben ik nou in de bonen? 8)