Zondag is de eerste vaderdag van mijn vriend. Ik heb uit roodkarton een hart geknipt en plak daar een wit vel op met een gedichtje en een handafdruk van ons meisje, maar nu ben ik nog opzoek naar een mooi vaderdag gedichtje wat speciaal bedoelt is voor een eerste vaderdag. Ik had al gegoogled, maar niks leuks gevonden. Kunnen jullie mme helpen?
Goeiemorgen lieve papa jij bent groot en ik ben klein maar ik vind het echt fantastisch dat we dikke vrienden zijn en voor al die lieve vaders is het nu dus vaderdag ik ben blij dat ik jou daarom dit cadeautje geven mag Dit heeft mijn klas geoefend voor hun vader morgen is niet helemaal voor 1e vaderdag, maar gaat wel over groot en klein... Anders zelf iets dichten?
Papa, wil je even luisteren Ik wil je wat in je oor fluisteren Het gaat over mijn.... Het gaat over jou.... Pssssst....., weet je dat ik heel veel van je hou?
De liefste papa dat ben jij Je zorgt altijd heel goed voor mijn Een dikke zoen En mijn liefste lach Op deze eerste vaderdag
Ik kan nog niet rijmen en dichten Daarom besloot mijn moeder de boel op te lichten Ik heb nu nooit een letter op papier gezet En dit gedicht komt rechtstreeks van internet Ik hoop dat je me kunt excuseren Ik ga nu verder met melk verteren
Deze vind ik erg lief! Die laatste is echt grappig! Mirtje helaas zelf dichten gaat em niet worden, daar ben ik niet goed in (lees heel slecht hihi)
Ik ook niet hoor, leve het internet heb je wel het spelfoutje eruit gehaald? (A) hehe, ik ben en blijf een juf...
ik ben een volbloed Nederlander maar met Nederlands haalde ik met veel leren net een vijfje dus een paar spelfoutjes zullen er vast wel bij zitten