33 Weken zwanger en slijmprop? Of iets anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fioon, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik ben vandaag precies 33 weken zwanger en alles gaat echt super! (vrijwel geen klachten, werken gaat ook nog super goed!)

Nu ging ik vanmiddag naar het toilet en bij het afvegen zag ik lichtroze op het papiertje.
    Toen ik in de wc keek, zag ik (sorry voor de details) een slijmerik rood sliertje onderin de wc liggen. Toen ik 30 min later weer ging afvegen was er nog en heeeeeel klein beetje lichtroze op het papiertje.

Dit is toch niet al een deel van mijn slijmprop? Zo vroeg?

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

2. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

Geen idee wat het is maar mss een adertje gesprongen?
    Ben je recent naar de gyn geweest of betrekking gehad. Dan kan dat, als je onderust bent, bel toch even de gyn.

Groetjes Winter

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    We zijn maandag naar de vk geweest, alleen een echo gehad, alles zag er goed uit.

Het was wel echt een slijmerig rood iets wat op de bodem van de wc lag (haha lekker fris :( )

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heb het niet meer gehad gelukkig, misschien was het een klein deel van de slijmprop..

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij roze of bloed moet je altijd bellen

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik dacht eerst ook aan een blaasontsteking, maar als je een 'stukje' bloed plast moet het wel heel veel pijn doen denk ik, dan is de ontsteking behoorlijk..
    Dus dat lijkt mij niet logisch, ik heb totaal geen pijn.

Ik kijk dit weekend even aan, mocht het weer gebeuren ga ik zeker bellen..

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

heb je mss een aambei? Daar kan het ook vanaf komen. Maar als je het niet vertrouwt even je vk bellen. Beter een keer teveel dan een keer teweinig.
    En een blaasontsteking hoeft niet altijd zeer te doen. Ik heb het ook vaker gehad en had nooit klachten.
    In mijn kraamperiode had ik alleen het gevoel dat ik een propje moest uitplassen.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik weet dat je de slijmprop al heel langzaam in delen kan verliezen, hoeft niks te betekenen... Ik verloor de slijmprop in week 38 (wel een stukje verder in de zw-schap) en toen gelijk de vk gebeld. De vk vertelde mij toen dat je hem in delen kan verliezen maar dat het ook weer "bijgroeit" en niks hoeft te betekenen. Ik beviel trouwens pas met 41wk3dg..

Deel Deze Pagina