Niet alleen de burgers van nu maar van altijd &voor de echte liefhebbers: buitenlandse burgers mogen ook genoemd worden ghehe.. Voor mij Mc: zonder twijfel de Big Tasty En op een goeie 2e plaats van de BK: de Big King xxl met extra kaas
most definitly de McDeluxe met bacon, zonder kaas (met komkommer!!) bij de mac de dubbele whopper zonder kaas, met bacon van de BK. trék!!! hihi
Hmm ben ff de naam kwijt hoe heet dat ding nou ook alweer? Ojaaaaaaaa de quarter pounder HMMMMMMMMMMM!!
Die ciabbatta hamburgers bij de Mac vind ik echt te goddelijk !! Helaas zijn ze er zo nu en dan maar nu alweer een hele lange tijd niet
Absoluut de Big Tasty !! Maar nu die er niet is neem ik een Quarter Pounder en een doosje garnaaltjes met sweet chili. Snap trouwens niet waarom de Big Tasty uit het assortiment is gehaald.
Vond die griekse burger bij de mac altijd lekker. En had laatst de grote mcwrap die is ook errug lekker!
Mac quator pounter.. eens was er een grote burger met n bruin broodje.. mac deluxe ofzo weet het niet meer.. lekkerste ooit. Burgerking overduidelijk de chili cheese.. en zeker die in duitsland *slijm slijm slijm* ...
ik geef voorkeur aan de BK met whopper extra kaas! van de mac vind ik alleen de fishfilet burger lekker en de mckroket
Bis Tasty ..!! Beste aller tijden..!! #watertanden Nu dat het weg is, vind ik de rest niet bijzonder. Waarom is het weg?? Tell me why??!! Xx