Mn meisje van 4,5 mnd huilt alleen bij de prikken. Zelfs voor haar fles huilr ze niet. Vandaag was ze ziek en toevallig op het kdv ( ze had gisteren 2 prikken gehad, vandaar dus koorts). Werd ik gebeld dat mn meisje niet lekker is, maar toch zo vrolijk Van mij mag ze best is van zich afbijten, maar misschien komt dat nog. Morgen wordt ze wakker rond 7 uur dan ligt ze te brabelen tot 8 uur en we haar komen halen voor de fles. Al die tijd heb je geen kind aan der. elke dag meer genieten.
hier ook bijna niet huilen, alleen miemelen als hij honger heeft. hij word wel eens kwaad als ik bv de keuken in ga en de deur dicht maak maar dat is dan 1 minut. wij hebben dan ook echt geluk tot nu toe, hopelijk blijft dit zo, milan lacht om alles en een heerlijk vrolijk kind die goed slaapt.
Een makkelijk ventje is die van ons niet, maar huilen heeft hij altijd enkel gedaan als er iets is. Hij kan ook sinds dat hij maar een paar maanden oud is zichzelf uren vermaken, zolang je maar in de buurt bent. Ook is hij super lief en knuffelig en heeft hij een geweldig gevoel voor humor. Helaas is slapen altijd al een ander verhaal geweest en heeft hij veel karakter wat hij graag tentoon spreidt als hij zijn zin niet krijgt, maar ja, je kan niet alles hebben (in de meeste gevallen ).
Ons zoontje is ook zo'n lief, makkelijk ventje. Hij huilt alleen als er wat is (m.n. krampjes of wij schieten niet genoeg op met z'n flesje, dan is ie wat ongeduldig ) en tijdens sprongetjes. Leek me vroeger altijd een beetje onzin, maar bij m'n zoontje kan ik ze echt duidelijk opmerken, is ie opeens een dag of 2, 3 een beetje huilerig, en daarna in een klap voorbij.
Hier ook echt een superlief en tevreden ventje!! Vanaf het begin al.. Natuurlijk erg gehuild bij zijn krampjes en hij heeft een aantal keer oorontsteking gehad en dat doet natuurlijk superzeer, maar verder is hij echt superlief, huilt bijna nooit (behalve als hij zich zeer doet natuurlijk ), slaapt altijd super en lacht en kletst de hele dag door!!
oh wat lijkt mij dat heerlijk, echt geluk hebben jullie. Hier een zoon die constant aan het huilen is
Mijn dochter is altijd vrolijk. Nu haar tanden doorkomen heeft ze daar soms last van en dan geven we haar druppeltjes en dan is ze gelijk weer aan het lachen. Ze huilt alleen als ze pijn heeft. Zelfs met koorts of als ze ziek is blijft ze vrolijk. Als ze wakker is in bed dan ligt ze te kletsen en als ze honger heeft dan hoor je haar eigenlijk ook niet. Dan stopt ze wat meer dingen in haar mond. Op heet KDV huilt ze ook niet. Ze laat nu met geluiden wel wat horen als ze het zat is of ander speelgoed wil.
Hier een meisje dat op begin veel krampjes had en toen ook veel huilde. Nu dat de krampjes minder zijn is ze ook super tevreden.
Ons kleine mannetje van 4,5 maand huilt ook niet veel. Alleen als er iets is. Natuurlijk jengelt hij wel eens, maar 90% is hij vrolijk en ligt hij te lachen, brabbelen of spelen. Overdag slapen doet hij niet of heel kort, maar kan zich gelukkig redelijk goed zelf vermaken. Al is dat uiteraard geen uren achter elkaar. Echt een heerlijk en makkelijk ventje!
daniel was ook zo'n megamakkelijke baby! Hoorde je ook bijna nooit Lydia is wel wat "moeilijker" omdat ze best veel last van krampjes heeft (gehad). Gelukkig sliepen ze allebei ook al heel snel door!
Ja tot nu toe twee hele makkelijke kinderen. Vanochtend kon ik lekker uitslapen tot 9 uur ( misschien wel langer maar dat vind ik te lang) Julian speelt in bed en zus komt er of bij spelen of gaat lezen. Altijd blij ( behalve als ze ziek zijn) en tevreden. Al vanaf de geboorte. Hoop dat het zo blijft tot hun 18e
Ook hier nu zo'n heerlijk makkelijk kindje! De eerste maanden waren zwaar, tot we er achter kwamen dat ze kma had en nu is ze zo ontzettend tevreden, ze huilt echt nooit! Wordt wakker, krijgt borstvoeding (waar ze ook nooit echt om vraagt) beetje knuffelen eventjes in de box, als ze in haar oogjes wrijft hup weer naar bed en daar valt ze altijd zelf heerlijk in slaap voor een uurtje of 2/ 3. Ja, ik zit sinds een paar weken eindelijk op de roze wolk en geniet er ieder moment van!! Vooral omdat ik heb meegemaakt wat het is om een baby te hebben die 24/7 huilt en niet slaapt.
Hier twee tevreden kindjes en inmiddels 3 jaar en 1,5 jaar.. 8 uur achter elkaar slapen (in de nacht!) in de 7e week, beide met 4 maanden over op 4 voedingen en dus nachten van 12 uur (of langer). Goeie slapers, goeie eters, makkelijk in de auto, gemakkelijk met logeren / oppassen. Eigenlijk alleen maar genieten. Het mogen krijgen van kinderen is mij ontzettend mee gevallen.
Dat hadden wij ook hoor! En nog steeds hebben we geen moeilijk kind, maar wel eentje die wat meer gebruiksaanwijzing nodig heeft dan in het begin....
onze zoon en dochter zijn beiden makkelijke kindjes, ze lieten alleen wat van zich horen als er iets aan de hand was. heeerlijk
Mijn zoontje had een hele moeilijk start, heel veel (ernstig) ziek en last van verborgen reflux. Maar nu is het zo'n tevreden mannetje. Hij huilt alleen als hij echt echt moe is. Maar voor de rest lacht hij de hele tijd en blijft rustig in de kinderwagen zitten als we ergens rondlopen.
Hier ook een makkelijk, vrolijk en tevreden kindje. Nooit problemen gehad met doorslapen en nooit huil uurtjes gehad. Nu met 18 maanden begint ze wel wat meer karakter te vertonen maar nog steeds een makkelijk kindje (tot nu toe )
Mijn baby huilt nooit. Alleen als hij heel moe is huilt hij zichzelf in slaap.. maximaal 2 minuten. In het begin huilde die wat meer, maar na het inbakeren, nu die zijn rust heeft gevonden tijdens het slapen, huilt die echt nooit meer. Zelfs niet tijdens zijn prikjes... Soms vraag ik mij wel eens af of hij niet eens moet huilen haha. Hij jengelt soms een klein beetje als die het zat is in de box, of honger heeft.. maar dat is meer beetje aandacht trekken. Maar verder dus nooit.. Alhoewel, gisteravond heeft hij wel tijdje gehuild in bedje, omdat die moe was en niet in slaap kon vallen. Was echt uitzonderlijk
hier een heel tevreden meisje! Huilt af en toe bij krampjes, honger, maar ook niet heel erg dan hoor. slaapt top, 1 voeding nog in de nacht. Alleen nu moet ze nog de kracht ontwikkelen om uit de borst te drinken (ik kolf nu en ze krijgt bv via de fles). Dat is het grootste euvel met haar en ook dat is goed te overzien, want ik probeer niet te grote verwachtingen te stellen. ze groeit goed en is een reuze gezellig en tevreden kind!