rijstebloem bij voeding 3 mdn (7 kilo)?

Discussie in 'Voeding' gestart door gevalletje, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    Hoi,

sinds vorige week komt Bas weer 2 x snachts (dus om de 4 uur) terwijl; hij dat nooit heeft gedaan. hij drinkt dan heel zijn fles leeg ( 180 cc water met 6 sch). overdag drinkt hij dit ook op maar geeft veel mondjes terug (johannesbroodpitmeel werkt niet, krijt hij ontzettende krampen van). dus meer geven is geen oplossing. Nu zit ik te denken om nu al rijstebloem bij zn laatste fles te doen (dat is tussen 6 en 8 uur savonds).

is dit verstandig of niet? omdat hij ook niet tegen dat jbpm kan?

bedankt alvast

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou het even overleggen met het CB. Mijn voorkeur zou zijn om nog even te wachten met de rijstebloem maar ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op de nachtelijke voedingen. Helpt het misschien om de flessen iets anders te verdelen zodat je 's avonds laat misschien 210 ml geeft?

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wat voor voeding gebruik je? Anders zou je voor de nacht nog voeding voor hongerige babies kunnen geven. Jelle heeft dat ook lang gehad. Ik gebruikte de Nutrilon Forte, daar zit geen JBPM in...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Ik zou ook eerder kiezen voor de voeding voor hongerige kindjes. Mijn zoontje kon ook niet tegen jhbm, maar ook absoluut niet tegen rijstebloem, kreeg hij heel erge krampjes van .

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heel toevallig zaten wij twee weken geleden met hetzelfde.
    Echter waren we al van de hongerige over gestapt naar Omneo en ging prima maar honger, honger en nog eens honger.

Bij ons ging het de eerste dagen perfect maar daarna slapeloze nachten en overdag niet meer te genieten. Mijn advies wacht nog even ermee

Maar je kan altijd een schepje (eetlepel) rijstebloem door de fles heen doen kijken hoe hij dit pakt ;)

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Je zou het kunnen proberen... alleen moet je er rekening mee houden dat het geen wondermiddel is. (Kay krijgt het ook al 1.5 a 2 maanden) maar slaapt er niet langer of beter door hihi

Hier helaas dus nog steeds geen doorslaper

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    wrom geef je niet rond 23 uur nog een flesje???
    snap dat het niet ideaal is maar misschien helpt het wel om de nacht weer door te slapen?
    ik geef Jill nog steeds om 23 uur een flesje maar ze wordt nu soms ook tussen 5/6 uur al wakker maar geef dan speentje en slaapt weer verder meestal...

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ohh je geeft geen laatste voeding om 11 meer?? Waarom niet? Hij is nog erg jong om al geen late voeding meer te krijgen! Hier nog steeds een late voeding om 23:00 en mijn mannetje wordt nog elke nacht wakker...

Deel Deze Pagina