Hoi!! Ik wil voor mijn dochters kamer een foto op canvas bestellen. Via welke site's doen jullie dit meestal? Vooral prijs/kwaliteit ben ik benieuwd naar. Groetjes Maaike
Ik heb een foto van Louise besteld voor mijn vriends verjaardag via canvassite.nl. Ik ben er erg tevreden over, nette service, snelle levering en de kwaliteit is ook super.
ja is idd een goede. hebben we een canvasdoek laten maken. Goede prijs, goede kwaliteit en snel in huis. Een echte aanrader.
Ja klopt,ik heb er zelf ook 1 laten maken voor mijn moeder. Ze vond het heel leuk en ook nog eens mooi!
Ik zeg ook Herinnering op Linnen. Al meerdere doeken besteld. Is een keer fout gegaan en na 1 mail een excuusmail met de aanbieding op het doek kostenloos opnieuw te laten drukken,. Deze had ik ook weer binnen een aantal dagen perfect in huis. Een aanrader dus!!
Wij hebben ook meerdere malen besteld via herinneringenoplinnen.nl. Helaas ook 1x mis gegaan. We hadden een heel mooie trouwfoto van mijn man zijn opdrachtgever doorgestuurd die we in het zwart wit wilde hebben op een groot formaat. En toen we het doek kregen (op dinsdag) bleek dat het zwarte niet goed gepakt had en er allemaal witte grote stippen op stonden. Heb toen contact met ze gehad en toen vertelde ze me nadat ze 3x hun excuus hadden gemaakt dat ik nog een keer de bestelling moest doen en een bepaalde "code" en dan zouden zij zorgen dat deze nog voor de vrijdag zou worden geleverd. En idd vrijdag werd het doek dus netjes op tijd geleverd. Nu hadden ze 2 doeken. 1 goede (de nieuwe) en degene die niet netjes was hebben ze later bijgewerkt met stift en in hun huis in frankrijk opgehangen aangezien ik het foute doek niet terug hoefde te sturen. Top service dus.