Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je nog wel een tip geven: wacht met het kopen van een ander bankstel tot de kerstvakantie. Krijg je veel korting!!
Bankstellen op zich zijn prima van de s&s, maar de service is echt zwaar waardeloos. 3 keer iets gekocht en 3 keer een behoorlijk groot conflict ergens over gehad (spullen niet geleverd, verkeerde bekleding, beschadigingen, en dan dus geen enkele bereidheid om het probleem op te lossen ed. Ik koop er dus niet meer, jammer, want de deals zijn geweldig.
wij hebben onze bank al bijna 7 jaar niks geen problemen mee . we hebben een 3+2+1 zits wel een echt leren.
Wij hadden een bank van 1550 euro, half jaar gebruikt maar die kussens zakte helemaal door. op gegeven moment zakte je tussen allemaal gaten van doorgezakte stukken in de bank... Voor ons geen seats en sofa´s meer.
Het was trouwens dit model alleen dan in die duurdere stof.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.seatsandsofas.nl/wp-content/uploads/2011/09/Havanna-Hawaii-RH.jpg
Gut... Wij hebben door de verkopers daar geen bank gekocht... 1e keer dat we er heen gingen was een jaar of 10 terug in drachten. We stapten naar binnen en er kwam meteen een verkoper op ons af, met een sigaret in zijn hand! We zijn meteen rechtsomkeerd gegaan. 2e keer was 2jr terug in groningen. Na een klein rondje zagen we een bank die ons wel wat leek. Maar we zaten nog in de orientatiefase dus zouden sowieso nog niks kopen. Die verkoper komt op ons af houdt zn verkooppraatje vroeg hoe we het wilden. Ondertussen had ik al gezegd dat we echt nog niks gingen kopen nu. Maar goed, stoffenboek erbij. De mooie stofjes zaten uiteraard i. Catagorie 6 ofzo... (dus hoog geprijsd) maar goed. Dus de verkoper zegt: nou de normale prijs is 2700 euro (grote hoekbank) maar omdat het 4u is mogen jullie hem voor 2500 euro. Dus ik weer: maar we zijn alleen nog maar aan het rondkijken dus we nemen nu geen beslissing. Wacht even zegt de verkoper, loopt naar achteren en even later komt ie weer terug. Nou omdat we volgende week 13 jaar bestaan mag ik u de bank voor 2000 aanbieden. Nee dan doen we het nog niet. Wacht nog heel even, pakt zn telefoon, voert een nepgesprek met de baas, hangt op: goed goed, als jullie vandaag nog beslissen dan mag hij mee voor 1299 euro... Nee dus... Hadden we immers al gezegd. Ok zegt ie, dan niet! Loopt weg en terwijl wij naar de uitgang lopen roept een collega: en? Gelukt? Zegt ie: nee man, stomme klanten, kom we gaan een bakkie koffie doen. We zijn dus niet meer terug geweest. En 3mnd later stond diezelfde bank met het stofje dat wij wilden voor 500 euro te koop. Dus zelf geen bank van ze, wel kennissen met verschillende verhalen. Goede banken en slechte banken... Wij zijn erg tevreden met onze ikea karlstadt hoekbank mèt wasbare bekleding
Hier ook een bank van seats en sofa's . 2 + 3 zits voor 450 euro. Gekocht ook met het idee van 'als hij 5 jaar mee gaat is het fijn' Nu 3 jaar in gebruik, helaas is hij op 1 plek op de naad opengesprongen. De naden zaten ook wel erg strak zeg maar. Maar ik moet er bij zeggen: De bank wordt hier ook wel een beetje als gym attribuut gebruikt... Verder evalt hij prima, hij zit (en ligt) nog steeds erg lekker en eigenlijk ben ik er nog steeds blij mee, alleen zo jammer van die opengesprongen naad.
wij hebben deze bank.. drama!!! Hij ging Indd snel door zitten. We hebben crème kussens met donkere ombouw. Al een slechte keuze we hebben goede service gehad, verkeerde kleur kussens geleverd, kregen nieuwe en mochten de andere houden .. hij staat nu 4 jaar en gaan binnenkort voor een nieuwe kijken
Echt niet doen hoor! Zware oplichters! Wij hebben er een 2zits en een fauteuil gehaald, binnen half jaar was ik erdoorheen gezakt met mijn 55 kilo!
Hier ook een bank van seats & sofa's.. Volgens mij rond de 700 euro voor betaald, hebben hem nu bijna 7 jaar en is niks mis mee.. Enige mankement is dat ie verbleekt is waar ie boven de vensterbank uitgestoken heeft en in de zon heeft gestaan.. Maar dat is meer de kwaliteit van het leer en daar had ik ook niet superveel van verwacht, aangezien ie bij S&S vandaan komt Maar geen doorzakken, scheuren of iets dergelijks.. Nou hebben wij geen kinderen dus er wordt niet op gesprongen ofzo, maar mijn man en ik gebruiken hem wel vaak.. Hier eigenlijk dus best een goede ervaring tot nu toe!
Hier ook een 2+3 zits van seats en sofas en heel tevreden. Nou hebben we m pas een jaar. Hebben gekozen voor de beste kwaliteit kunstleer en het blijft heel mooi. Service ook prima, moet idd wel een hoop van de prijs aflullen.
Wij hebben een grote hoekbank van S&S. Nu zo'n. 5 jaar. Was rond de 1200 euro. Hij is en zit nog steeds goed. Het is voorlopig niet nodig maar zo wel zou ik mijn bank zo weer daar kopen.
Mijn schoonouders hebben rond dezelfde tijd als wij een nieuwe bank gekocht, zelfde soort leer etc. Alleen die van ons was van Ikea, die van hun van Seats & Sofa's. Ze hadden de 'duurdere' leersoort etc. Zowel bij hun banks als bij onze bank werd het leer na een jaar echt al lelijk. Ondertussen kregen wij van Ikea een nieuwe bank er voor in de plaats. Zij niets. Een jaar later werd ook die weer lelijk. Toen konden we kiezen tussen ons volledige aankoopbedrag terug, weer zo'n bank (maar ja, dat zagen we niet zitten, want die werd gewoon snel lelijk) of een andere bank uitzoeken bij Ikea. Aangezien we die service zo goed vonden, hebben we besloten een andere bank bij Ikea uit te zoeken van een andere leersoort en die hebben we ondertussen al 4 jaar ofzo en ziet er nog uit als nieuw. Mijn schoonouders zitten nog steeds op die afgeragde Seats & Sofa's bank, het ziet er niet uit. Ik ben er zelf wel eens binnen gelopen hoor, maar we kregen zo'n enge, opdringerige verkoper achter ons aan, dat we snel weer gevlucht zijn.
In mijn omgeving hele wisselende evaringen. Eigen ervaring is in principe goed, alleen het concept van hun is op zich niet echt mijn ding. Maar eij hebben 4 jaar geleden een bank en hocker gekocht bij s&s en.die zien er beide echt nog prima uit! Wel moet je gewoon iets met de prijs doen.daar. Ze komen er zelf ook al vaak mee. Volgens mij werken ze er met provisie dus ze kunnen vaak heel wat van de prijs afdoen omdat zij dan weer een bank verkopen. Maar je moet geluk hebben dat er iets van je smaak tussen staat dan kun je er best leuk slagen!
ik vind de winkel incl het personeel echt horror!!!!!! we hebben er uiteindelijk wel een bank gekocht vanwege prijs, maar echt niet tevreden hoor! er kwam nog redelijk wat geld bij als we een upgrade wilden van de bekledingsstof, die er op zat was mooi maar niet erg sterk. nouja toch maar gedaan. stof kon gewassen worden, helemaal mooi! maar vanaf levering alleen maar ellende. -verkeerde delen geleverd (kleuren) -stof 1x gewassen; paste niet meer dicht!!!! en toch echt aanwijzingen gevolgd.. -stof scheurde toch al snel -kwamen onverklaarbare vlekken in die er echt niet meer uit gingen -zakte snel door -de kussens bleven van de bank afschuiven, erggg irritant. -kussens vervormden nu hebben we een bank via BVA veiling gekocht, voor dezelfde prijs, maar die is echt superkwaliteit EN van leer, hihi. nooit meer seats and sofas...
winkel personeel is niet overal even beleefd, we hebben bij meerdere verkooppunten gekeken en daar is het personeel eigenlijk altijd gelijk. Kwaliteit zijn wij wel tevreden mee hebben nu een bankstel al 3 jaar en ziet er nog goed uit.
mijn ouders hebben er afgelopen zomer een bankstel gekocht , bij levering een piepklein gaatje in de bank . kon wel gemaakt worden maar dan moesten mijn ouders de transportkosten betalen (paar honderd euro) niet gedaan want dat hadden ze niet , ze konden wel wat verf krijgen voor kleine plekjes bij te maken . we konden dat gaan ophalen in de winkel ...2 plastic bekertjes met een laagje verf onderin , plastic folie erover ... ik zou er noooooit iets kopen persoonlijk
Wij hebben precies de zelfde als deze. Ook zelfde kleur. (dat was achteraf niet zo handig met kinderen.. , maar die waren er toen nog niet) Maar ik vind het een prima bank. Nooit problemen mee gehad. Alles kan gewassen worden en hij zit heerlijk (krijgt altijd complimenten) we hebben hem nu een jaar of 6/7 hij zou nog wel wat jaartjes mee kunnen hoor. Ik ga de kussens nu wel opnieuw bekleden maar dat is meer vanuit praktisch oogpunt we hebben er geloof ik ook nog een tuinset bij gehad.