Wie heeft er een bibabad?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Stinkerbell, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Mijn zoontje word nu echt te kleine voor een "gewoon" badje. Wij hebben geen groot bad. (ook geen grote douche trouwens). Nu zat ik dus te denken om een bibabad aanteschafen. Maar aangezien ze nogal prijzig zijn was ik benieuwd naar ervaringen.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij zijn er erg over te spreken. Woonden in een flat met erg kleine badkamer, maar ideaal zo'n opklapbad! Dochter geniet er nu we in een ruimer tussenwoning wonen (zonder bad), nog steeds van :) Vond en vind het het geld zeker waard! Hebben hem zelfs weleens buiten gehad, scheelde weer het badje opblazen e.d. lui he?! ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Te klein?

Mijn dochter van 3,5 zit ook nog in het babybadje. Ze is 1 meter en 15 kilo. :D

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Het kan wel. Maar meer ruimte vind ik toch wel prettig voor hem. :D

5. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben het bibabad... Ideaal!!! Zou niet meer zonder kunnen. We hebben het afgelopen week zelfs meegenomen naar het vakantiehuisje. Daar was ook alleen maar een douche en Milou wilde na de wandelingen in het bos heerlijk warm spelen in bad.
    Ook wij hebben het al buiten gebruikt in de zomer. Fijn hoor... laagje water erin en spelen maar..

Wij vinden het het geld echt wel waard. Gebruik het al bijna 2,5 jaar.

Deel Deze Pagina