brandnetel bultjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door aylins, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai ik had bij mijn vorige zwangerschap ook van die brandnetelbultjes die jeuken en komen en gaan toen wist ik niet wat het was nu denk ik dat ik zwanger ben en heb ik weer last van die bultjes zou het toeval zijn of bestaat het echt?heeft iemand anders dit ook

2. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey,
    Ik heb sinds gisterenavond verschrikkelijke jeuk op mijn onderbenen en toen ik vanmorgen uit de douche stapte zag ik dat ik allemaal rode bultjes had. Ongeveer zoals je hebt wanneer je je prikt aan een brandnetel.
    Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik stel me de vraag of dit met de zwangerschap te maken heeft...?
    Kan hier niet direkt meer info over vinden.

Groetjes,
    Nanske

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Klinkt als een 'normale' allergische reactie. Ik krijg precies zulke bultjes als ik katten of honden aai.
    Kan het zijn dat je tijdens je zwangerschap ineens ergens allergisch op gaat reageren?

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap en heb geen allergien

5. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Is dit schadelijk voor de baby?

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lijkt me niet. Maar als je je zorgen maakt moet je even langs de HA of zo?

7. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    ik ben ook getest en geen allergien maar ik heb t ook dat het meer tot uiting komt als ik douche bn ook bij de ha geweest deze weet niks...dacht eerst dat het ontstoken haarzakjes waren op het onderbeen maar heb t overal eigenlijk wel ook op handen en armen maar ze verdwijnen wel weer...

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Probeer eens een andere zeep en een ander wasmiddel voor de handdoeken. Gewoon een weekje, kijken of het scheelt.

Deel Deze Pagina