Hey Daantje ongeveer 1 halve week geleden had ik dat precies! ik had blaasontsteking duurde maar 3 daagjes heb flink gedronken en het is over gegaan , nu plas ik veel maar geen pijn ,wil ik ook graag een kindje , ben 5jan gestopt met de pil (was 3 maandjes aan de pil) 7 jan was ik netjes 5 dagen ongesteld , Nu weet ik helaas niet wat mijn cyclus moet zijn , maar heb wel gekluts ..dus het is voor mij ook afwachten of ik zwanger ben of het ontpillen is . Ik heb nu ook paar lichte krampjes in me buik ...maar niks , normaal krijg ik als ik nod moet worden hele dag kramp en wat sterker maar niks , en ik weet ook voor dat ik nod moet worden flinke dorst heb ....maar ook niet DUS ik hooop dat ik zwanger ben , ik had eergisteren getest..maar negatief , mischien ben ik te vroeg , ik wacht nog 1 weekje Laat me weten of het raak is!
Zal ik doen meid! Maar ben je dan al een jaar gestopt met de pil? Omdat je zegt dat je 5 januari gestopt bent en 7 januari ongi werd, en het nu pas 5 januari is ( als je de eerste keer ongi wordt na het stippen met de pil is trouwens geen echte ongi maar een onttrekkingsbloed, wat iedereen heeft bij de pil) maar als je al een jaar bent gestopt met de pil kan het geen ontpillen meer zijn.. Of je bent pas een maandje gestopt en hebt je vergist in de datums 5 en 7 januari. Maar je bent iig niet te vroeg met testen, je kan al op je nod dag testen, sommige testen 4 dagen voor hun nod al positief. Laat je wat weten als je meer weet? Liefs
ja het moest zijn 5 dec gestopt met de pil pfff zie je ...ben helemaak in de war er van Dus als je net stopt met de pil en je word 5 dagen ongesteld , is dat dan ontrekingsbloed? ..wow ok dat wist ik niet , dus het is bijna onmogelijk dat ik zwanger ben toch? als dat alleen ontrekingsbloed was : sooo...confuse! misschien duurt mijn echte nod nu langer...omdat ik net gestopt ben met de pil en denk ik steeds in me hoofd dat ik zwanger ben PIL is ook een raar iets he , als je in je pilgebruik 1 of 2 pillen bent vergeten kan je wel zwanger worden , maar met ontpillen ...kom het vaak niet voor , raar pilletje ik wacht dan maar gewoon af
Hey meid.. Ja die eerste keer ongi na de pil is idd een onttrekkungsbloed dus geen echte ongi.. Ik ben nu meer dan 4,5 mnd gestopt met de pil en na mijn onttrekkingsbloed heb ik 79 dagen moeten wachten op mijn eerste bloedverlies die maar 1 dagje duurde ( maar heb wel een eisprong, dus je kan best zwanger worden zo kort na het stoppen met de pil, maar bedenk wel dat ontpillen erg lang kan duren.. De huisarts geeft je er een jaar de tijd voor) liefs
Als ik iedere keer dat ik blaasontsteking had gehad zwanger was geweest had ik nu zo'n 35 kids rondrennen, hihi!
heeey... ik heb nu ook een blaasonsteking! sinds vandaag 5 dagen na me eirsprong. heb ik bruin vochtverlies bij zitten!:S en ze zeggen dat het innestellen dat vrij kan komen! maak me wel een beetje zorgen! de laaste keer was ik 17 dagen overtijd na aantal testjes 1 positie 2 negatief. kwam toch de duivel.heel vreemd maja! kent iemand die ook een beetje? xxx gimena