Nog maar een kleine 4 weken en dan wordt de kleine man 1 jaar leuk maar dan is mijn babytje een echte dreumes nu doet die wel allemaal dreumes dingen maar is toch nog een babytje Maar van het weekend zijn de uitnodigingen de deur uitgegaan en nu komen de vragen wat wil je hebben voor hem. Nu is hij helemaal gek van woezel en pip woeze krijgt hele dagen kusjes wat ik weet wat hij krijgt is * zo'n looprekje met van die speeldingen waar die achter kan lopen *een loopfiets die zetten we nog even weg *een pratende tellende woezel *en ik weet dat het ook aangevuld wordt met wat kleertjes * een vloerkleed met een autobaan * tafeltje en een stoeltje verder weet ik echt even niet wat te vragen wil van onszelf ook nog wat kopen en we hebbe ook nog kerst
Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag nog een schommel gekregen, een driewieler, een auto waar hij op kan zitten en rijden, voorlees boeken en duplo. Misschien heb je er wat aan.
1e verjaardag: - een schommel (ook geschikt voor binnen) - een grote houten auto - FP boerderij - Nijntje boekjes - Nijntje knuffel - een loopbakfiets - duplo - puzzels
Mijn zoontje heeft buitenspeelgoed gekregen voor in de zandbak (is in april geboren) Daarnaast veel Duplo en hij is hier helemaal gek op.
Ik heb mensen zelf iets leuks laten uitkiezen en ik kreeg echt heel verrassend leuke dingen waar ik zelf nooit aan gedacht had. En de kids waren er heel blij mee. Het gaat toch ook vooral om het gebaar?
Wat ik weet dat hij krijgt is: Loopauto Houten schommel voor binnen Duwkarretje Muziekinstrumentjes(we hebben een muzikaal mannetje wat de hele dag door zingt en nu al weet hoe de xylofoon werkt) Houten blokken Tegen andere gasten hebben we gezegd dat Boaz blij wordt van; Boekjes van nijntje en dikkie dik Duplo boerderij en dierentuinblokken Of idd zelf iets origineels
hier little people gevraagd en gekregen dus gelijk een hele hoeveelheid , een activiteiten kubus, een slee, loopauto, en nog wel meer. Wij hadden dus bewust een serie uitgezocht waar we graag spullen van willen en dat ook veel gekregen.
De grotere cadeaus dat si echt in overleg gegaan. hij heeft ook al zoveel, loopfiets heeft hij al schommel heb ik geen ruimte voor heb wel zitten denken dat ik graag een zandabk wil zo'n schelp dus denk dat ik maar aan onze vrienden aangeef dat ik dat graag wil voor hem. verder vraag ik gewoon woezel en pip dat vindt hij geweldig
Een binnenschommel hang je in de deuropening van een willekeurige deur.. hoef je niet veel ruimte voor te hebben
Ik heb hele smalle doorgangen dus heb echt geen ruimte voor een schommel binnen we wonen niet zo groot maar mijn deurdoorgangen zijn echt heel smal zeker de ruimte erachter.
Duplo Little people loopauto Stoeltje Dekbedovertrek Regenlaarsjes / paraplu Cd/dvd Nijntje steekkralen Nijntje reliefblokken Kinderglas Blokkendoos autoopbergzak Nijntje vormenschildpad Nijntje agua doodle Xylofoon Dasje musts wantjes Gietertje Tuingereedschap Waterschoentjes Riempje Badlaken Pyama Zwembroek Boekjes Aktiviteitentafel
Mijn zoon heeft een piano met klein microfoontje gekregen en een ballen automaat. Hij speelt er nog steeds mee. Het is een apparaat wat muziek afspeelt en tegelijkertijd vliegen er ballen uit. Super hysterisch, maar erg leuk!
Mijn zoontje kreeg veel verschillende dingen en de favorieten zijn (nog steeds): * Binnen schommel * Duplo grote stadsdierentuin * Vormenstoof * V-tech kluskoffer * Little People vliegtuig
Hey ook een januari mama!! Wij hebben voor Tijn de bad octopus(v tech) van sint gekregen erg leuk!! Ook inderdaad de vrachtwagen (autotransporter van little tikes) is erg leuk kan je zoontje mee spelen en Tijn zit er zelfs soms op.Kan goed tegen een stootje en zitten ook 2 auto's bij..(zie wehkamp.nl) Verder kijk ik even met je mee.. Heb hier ook wat vragen van familie liggen die ook niet zo goed weten wat ze moeten kopen. Krijg zoiezo een envelop met geld voor een fotosessie op zijn verjaardag.(6 jan is een donderdag feest is zondag) En een envelop met centjes voor op zijn spaarrekening van mijn opa en oma. Verder denk ik toch dat ik maar alvast aan het buitenspeelgoed ga denken..... Kweetut anders ook niet.
Ja inderdaad nog een januari mama wij vieren het de 9e ook is ook de echte dag. Ik denk ook aan buitenspeelgoed heb inderdaad wat spullen als ene zandbak en dat soort dingen gevraagd, nog geen zand, komt van de zomer wel verder auto's liepauto's dat soort dingen zijn helemaal hip bij hem ook leuk doet ook echt al brrm brrrm als die met een auto rijd
Hahaha brrrm brrrm Tijn zegt sinds kort (afgelopen maandag) bimmbam das de klok bij mijn schoonouders!!! Oooh deze fase is oook leukk!! Al mis ik baby Tijn ook wel!!! Inmiddels ook aan mensen gericht kleding gevraagd van bijv Lief! en hema. Ook heb ik muurletters gevraagd van villa-bella.nl voor op zijn kamertje.. Groetjes januari mama
De muurletters hebben we al. Inmiddels al een heel lijstje gevraagd, en waarvan ik weet dat hij het krijgt zandbak dichte versie pratende woezel met cijfers en vormen babywalker een tweewieler loopfiets deze gaat nog even de kast in, hij krijgt van mijn broertje of de 4 wieler van woezel en pip of de loopauto van woezel en pip, de babywalker die hij krijgt is meer een blokkedoos zeg maar is niet van woezel en pip trouwens maar dat maakt niet uit. ik kwam erachter dat mijn broertje de babywalker van woezel en pip wilde geven maar die lijkt teveel dat vindt ik zonde dus vandara die 2 andere dingen die loopauto is zo leuk met eenomhoogwippende woezel en pip verder kleertjes enz,