Kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suutje87, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suutje87

Suutje87 Lid

23 nov 2016
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van de eerste en wil graag wat advies over kinderwagens. Ik woon in Suriname en de infrastructuur is hier erg slecht, dus ik zal niet echt gaan wandelen. Het is meer als we ergens gaan of boodschappen ofzo. Ik dacht zelf dat het handig is om een te hebben met zo'n autostoeltje. Hebben jullie adviezen? Ik wil er dus ook niet teveel geld aan uitgeven en tweedehands vind ik ook prima mocht je iets hebben.

2. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Zou toch voor een wandelwagen gaan met een wiegbak.

Autostoeltjes zijn namelijk niet bedoeld om een baby langere tijd in te houden. Die zijn heel stijf, daarom heel veilig in het verkeer, maar geeft een baby te weinig beweegruimte voor het rugje. Dat is heel slecht voor de ontwikkeling van het ruggetje.

In een wiegbak van de wandelwagen kunnen ze gewoon plat liggen en vrij bewegen.

3. Suutje87

Suutje87 Lid

23 nov 2016
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bedoelde inderdaad ook met zo'n wiegje erbij maar ook autostoeltje.. zo'n combi zeg maar.. maar heb je misschien tips van betaalbare die ook goed zijn?

4. Mummy14

Mummy14 Lid

5 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een mutsy transit. Dat is een combi; maxi cosi, wiegbak en zitgedeelte krijg je erbij. De tweede is op komst en hij is nog in goede staat ondanks het vele opklappen en gebruik.

Het voordeel vind ik de 4 wielen die kunnen bewegen. Hij helt dan niet over als je een stoep oid afgaat, zoals je wel snel hebt met 1 wiel voor.

Succes met de verdere zoektocht!

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Misschien is de bugaboo Buffalo wat? Deze heeft een reiswieg en zitje. Ook kan het autostoeltje er op. Daarnaast is het een all terrain wagen.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bugaboo Buffalo! Heeft 4 grote wielen en kan daardoor ook op oneffen terein. Rijdt verder geweldig.

7. Suutje87

Suutje87 Lid

23 nov 2016
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ook heel prijzig helaas.. vind het zonde omdat ik het zo weinig ga gebruiken.. Het is niet enkel dat de stoepen slecht zijn, maar het verkeer is ook heel gevaarlijk.. Eigenlijk doe je hier niks lopend of met de fiets..

8. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Wij hebben een maxi cosi mura plus. De combi's van maxi cosi hebben een autostoeltje, wagenbak en zitje en zijn wel iets goedkoper. Je kunt misschien ook eens tweedehands kijken.

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Inderdaad de mura of mura+ tweedehands zeker niet duur.

10. Zwanger01

Zwanger01 Lid

6 nov 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier helemaal weg van...

Ik woon achteraf en zal daardoor ook niet snel gaan wandelen in de buurt.... Niet zo'n fijne omgeving haha

Deze is 449 euro. Stevig en stabiel en klapt heel makkelijk in en is ook heel compact.
    Ideaal voor als je hem niet heel veel gebruikt.
    Kidsriver is het merk en te koop bij babypark

Bijgevoegde bestanden:

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat is een mooie wagen, Zwanger01 !
    Ik ben ook opzoek naar een wagen van rond de 350 a 450 euro.
    1100 euro voor een kinderwagen vind ik echt absurd!

12. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben de mutsy EVO, ook een combi wagen. Ik heb er een maxicosi cabriofix en adapters bij. Geen idee trouwens wat de wagen tegenwoordig kost maar 3 jaar geleden heb ik m gekocht voor €529,-

Deel Deze Pagina