nee ik zag bij de eerste inderdaad geen balletjes maar wel iets van een aangangseltje. In dr verste verte lijkt dat plaatje niet op het je vanmijn meisjes aan de onderkant die hadden daar nl duidelijk 3 strepen zitten. Margoed ikkan het natuurlijk mis hebben ik heb erniet voor geleerd.
Hoi, ik heb ook even gekeken en ik denk dat jullie een jongen krijgen. Op de 1e foto is dit heel duidelijk te zien. De 2e foto is volgens mij geen goede foto om het geslacht af te lezen. Maar ik ben ook geen expert dus weet het niet zeker. Groetjes
de eerste lijkt inderdaad een jongen...maar die 2de foto lijkt weer een.... heb je nog een andere foto? grtz Ramona
Mijn idee: De eerste foto 100% een jongetje (Dat denk ik dus ook) De tweede foto= inderdaad (denk ik) niet het geslacht... Of wel (als je het zeker weet...) Het lijkt mij het buikje o.i.d. Weet je zeker dat het er geen twee zijn
hoi, super dat jullie ook even willen kijken! de foto's heb ik gemaakt vanaf de dvd. tijdens de echo zei ze dat als we het niet wilden weten we even de andere kant op moesten kijken. op dat punt heb ik dus de echo goed bekeken en je ziet heel kort dat eerste beeld, dat lijkt mij op beentjes met billetjes, en dus een piemeltje... dat beeld met die streepjes zie je later heel lang in beeld, ook als ze de slagaderen rondom de blaas bekijkt, vandaar dus dat ik denk dat het eigenlijk een dwarsdoorsnede van het buikje is. (het is ook zo rond, en je ziet geen billetjes-vorm). ik heb geen andere foto's... denk dus eigenlijk als jullie dat dus ook denken dat alleen de eerste een geslachtsfoto is, en dan lijkt het idd verdacht veel op een jongen.... oooh wat spannend! en wat gaaf! ik denk dat we over een paar weken een pretecho laten maken en dan zullen we het zeker weten! heel erg bedankt voor jullie hulp!
Ja ik heb nog even goed gekeken. De tweede is geen echofoto van het geslacht.. Jullie krijgen een jongetje! (ik weet het 99.9% zeker, want de eerste echofoto is wel heeeeeeeeeeeeeeel duidelijk!)
JOEPIE WAT GEWELDIG! een meisje was ook geweldig geweest, zowiezo dat het een baby is is al geweldig! jeeee een jongen!
Als je het echt zeker wilt wetenof je wilt straks op kleurgaan shoppen dan zou ik toch een pretecho laten doen. Wij zijn natuurlijk geen echte kenners. Ik zie duidelijk wat ander sals een meisje en ik zie iets hangen maarja zou eventueel ook navelstreng kunnen zijn dus zeker weten....doe ik het niet
hoi! ja dat doen we ook wel hoor... beetje link anders hihi! maar ik vind het wel ontzettend leuk om nu al een beetje in een bepaalde richting te gaan fantaseren. mijn gevoel zei trouwens van begin af aan ook dat het een jongetje is...grappig he!
Als je gevoel het ookal zei....dan denk ik dat het echt klopt hoor! Bijd e eerste wist ik zeker dat het een knul was en inderdaad hij was geboren en ik niet verrast dat het ene jongen was. Bij de tweede wist ik een meid en ja hor met 20 weken bleek er een meisje in mijn buik te zitten. Nu dacht ik ookal vanaf het begin een meisje en inderdaad we krijgen weer een meid. Laat je het nog even weten als jullie de echo gehad hebben? Ben nl erg benieuwd of wij het goedhadden hahahah
hoi hoi ik ben er ook heel zeker van dat jullie een knul krijgen de 2e foto is namelijk geen geslachtsfoto de eerste zie je heel duidelijk een pipie groetjes nathalie
de eerste foto is echt een geslachtsfoto en je ziet een pipie de 2e foto is een beetje raar, je ziet wel streepjes, maar de foto is niet zoals bij een geslachtsfoto wij hebben ook een geslachtsfoto in het album staan
Ook ik zeg een jongetje. want de 2e foto is volgens mij geen geslachtsfoto. Mijn meisje zag er namelijk heel anders uit tussen de beentjes. 3 streepjes, maar veel en veel kleiner en toch echt anders.
Ik denk ook een jongen! Ik had het gevoel dat we een jongen kregen, aan het eind van de zwangerschap was ik er niet zo zeker meer van, en het is en meid geworden!
ik denk ook echt een jongen, wij hebben vorige week te horen gekregen dat we een meisje krijgen (na 2 geweldige boys) en daar zie je op mijn echo foto;s 3 streepjes staan. EN hier zit op de 1e foto er echt wat tussen!