Wat een vreemd verhaal... wij hadden een echo met achtien weken. toen zei de gyn dat het voor 95% een jongen zou worden. Twee weken later vertelde de echoscopiste dat het een meisje zal worden. hahahaa. nu ben ik in de war.. ze kon het niet precies zien, maar was ook voor 95% zeker van haar zaak. Nu heeft er dus één iemand het niet goed! (duh?) haha. Toen zij nog eens wou kijken, had de baby er geen zin meer in. die hield netjes haar/zijn beentjes bij elkaar. Toch ben ik nu nieuwsgieriger dan ooit tevoren. we moeten nog eventjes wachten. Of zal ik nu wachten tot het eind? ik heb er nu toch minder vertrouwen in dat dit het juiste antwoord zal zijn..
Laat je een echo maken met 28/29 weken... Dan is het heel duidelijk, maar het is wel zo dat de schaamlipjes zo gezwollen kunnen zijn dat ze op balletjes lijken.
nee.. helaas niet ... maar dat was meer omdat ik echt dacht: wat? haha! komt wel goed... ik vindt het alleen erg raar. dat de gyn me voor 95% jongen voorspelt. en de echoscopist ook. 95% meisje. best raar. maar zo goed heeft ze voor mijn gevoel niet gekeken of haar best gedaan. ik vroeg nog een keer om eens te kijken. haha. komt goed. groetjes!
daar lijkt het wel op.. maar ik weet het niet meer! ik kan er niet veel meer uithalen. hij had het maar ff ervoor, en die vrouw ook. we gaan toch maar voor een pretecho, en anders wil ik het niet meer weten. haha, bij dochtertje was het zo duidelijk. daar zagen we streepjes! en bij deze lijkt het een verrassing die ik moet acepteren! haha! bedankt voor de reacties tot dusver. ik ben ook bang, dat als ze nog es kijken dat het mis is.. (dat ze zeggen jongen en het toch meisje is) het maakt me niet uit hoor!
als je toch het geslacht wil weten kun je tegenwoordig bij veel echo bureaus terecht voor enkel een geslachtsbepaling en de kosten daarvan liggen zo rond de 25-35 euro. dus tja, van je gyn en echoscopiste werd je niets wijzer, wil je het toch weten zit er niets anders op dan een echo te laten maken meid. succes
Nou dat is nog eens een verassing haha daar ben je lekker mee. Goeie smoes om gezellig de 3-4 D echo te laten doen bij 26 weken, dan zie je zoveel leuks en heb je mooie foto's en een DVD
haha, die hebben we pas in augustus! meer omdat ik (lekker blonT) er vanuit ging dat hun het al lang hadden gezien. nu wordt ik echt gek van het wachten.. hihihi. Het is ook altijd wat! de laatste echo van maandag, weer hetzelfde verhaal. de gyn had geen tijd.. ik zo wat is het nu? zegt hij, zoals ik al zei zie ik wel wat, maar dat kunnen ook opgezwollen schaamlipjes zijn! (rare zin) maar het schijnt te kunnen. Toen zei ik: ,, maar u zei een jongen'' dat was ook waar, maar dit kon hij niet garanderen, en de tijd nemen.. hahaha. ik kan niet wachten tot augustus, maar dan moeten ze meer dan tien minuten kijken op het geslacht, want ik vertrouw het niet meer!
Eergisteren een echo, waarbij een andere echoscopiste zei dat het een meisje wordt! haha, nu gaan we eind augustus naar de babyvieuw. ik wil het 100% zeker weten.. hahaha
doe maar duur al die echo's ik zou toch gewoon geloven en anders op foto laten vast zetten. dan weet je het toch zeker
Ik zou er dan maar vanuit gaan dat het een meisje wordt. Ik vind de gyn namelijk raar reageren. Hij geeft dus aan dat het ook een meisje kan zijn. En de andere 2 zeiden niet dat het een jongen kan zijn.
ja, inderdaad. de foto's worden altijd bij de gyn gemaakt. haha. hij zegt altijd hetzelfde. het lijkt op een jongen, maar het kunnen ook opgezwollen schaamlipjes zijn. nou had ik een vrouwelijke echoscopiste en die zei: ik garandeer een meisje. wat verwarrend voor jullie zeg, zei ze vervolgens. dus de tussenstand 1x meisje.2x jongen. nou ga ik me er niet meer druk over maken hoor. ik zie het wel op de pretecho en laat het dan vastzetten! (goede tip) ik vergeet in de heat of the moment altijd alles te vragen. wanneer ik dan thuis ben denk ik, had ik moeten laten uitdraaien. hihi. bedankt!