wie heeft er een eigen site gebouwd en zou mij ergens mee willen helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan3, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Wie zou mij willen helpen...?
    Het gaat om het volgende, ik heb een nieuwe website template gemaakt , maar zou dit graag online willen zetten, ik heb een hosting en een domein naam bij hosting2go, en en het progje smart ftp.
    Heb al gegoogeld etc maar ik kom er maar niet uit hoe ik me template online kan krijgen,ik kom er maar niet uit hoe smart ftp nou precies werkt, dus mijn vraag is wie zou me daarbij willen helpen? je zou mij er super blij mee maken

2. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Heb je de ftp gegevens van je domein? dus ftp.domein.nl ofzo? Dan moet je via je ftpprogramma in kunnen loggen erop. Door aan de ene kant de ftp van je site te zetten en aan de andere kant je map waar je template in staat moet je hem gewoon kunnen slepen van de een naar de ander (tenminste voor zover ik het snel even zag in een voorbeeld van smart ftp)
    Ik neem aan dat je template een php of html code is? waarschijnlijk als je hem dan ge-upload hebt kun je hem terugvinden onder website/template.php of /template.html tenminste dat lijkt me waarschijnlijk.

(Ik weet wel hoe ik moet ftp-en, helaas weet ik niet zoveel van templates, sorry:p)

Succes, ik laat ml het hier altijd doen dat soort dingen, maar die slaapt allang:D

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    dankje wel voor je reactie,

als ik wil inloggen met me ftp gegevens krijg ik een foutmelding dus krijg geen verbinding, ik denk dat ik de host maar ff ga contacteren...

Deel Deze Pagina