Wat zou jij nou graag willen zien en/of kopen in een winkel? Mijn zusje heeft namelijk een eigen winkel, ze wil graag verder in een andere style, graag andere producten. We zijn druk aan het brainstormen want er is al zoveel. Vandaar mijn vraag aan jullie wat zouden jullie graag zien in een echte winkel?
Leuke betaalbare merkloze kinderkleding. Want zelfs een outlet-store is vaak niet te betalen....En dan geen Disney zooi, maar gewoon leuke, vlotte kleding voor jongens en meisjes van baby tot tiener ongeveer....
kinderkleding die idd betaalbaar is en ook dat het dan een groot assortiment heeft, dus niet dat 3 weken na de nieuwe levering er alleen nog maar een paar kledingstukken overblijven. In sommige winkels moet je nu al de voorjaarscollectie inslaan omdat het over een paar weken weg is. Maar tegen de tijd dat het echt zomer is kun je niks meer vinden.
ja we zaten zelf ook wel aan kleding te denken het probleem alleen is dat er al zoveeeeeeel winkels hier zijn met kleding.....spring er dan maar eens tussenuit nog
Oeh ja, dat ook inderdaad. Blegh, vind winkelen helemaal niet meer leuk tegenwoordig. Doordat er steeds meer van die outlet shit komt, rennen steeds meer mensen naar de echt betaalbare winkels. Met als gevolg dat alles steeds uitverkocht is en je dat leuke paarse shirtje tot vervelends aan toe tegenkomt bij andere kinderen aan het lijf:x
ja alleen die grote voorraad ga je dan in de prijs zien want dan blijft er veel over en dat is natuurlijk wel ingekocht. En aan opruiming vedien je niets meer. Dus die combinatie is haast onmogenlijk.
maar ik hoef dan ook niet per se uitverkoop hoor, ik betaal liever de normale prijs en dan ik dan midden in de zomer gewoon nog een leuk rokje of t shirtje kan kopen.
jaaaaa, die heb je af en toe ook wel, maar dat is wel heel duur. Ik zou er kopen als het ook wat betaalbaar is.
Ik had het over "leuke" kleding. Ik vind de hema dus niet leuk En half Nederland loopt in Hema kleding en dat vind ik dus echt irritant... Als ik een winkeltje zou hebben, zou ik me echt toespitsen op echt leuke casual kinderkleding. Leuke shirts voor jongens (met lèuke kleuren ipv al dat donkerblauw en donkergroen etc..En zonder die achterlijke prints die schijnbaar stoer zijn ofzo? Doodskopje hier, gedrochtje daar, leuk hoor voor een jongetje van 6 jaar (NOT!!!)) In het najaar en winter ook zorgen voor WARME kleding. Jeetje, moet nu stad en land af voor een beetje warme sweater of trui, omdat de meeste winkels van die dunne longsleeves of zelfs t-shirts met korte mouw verkopen. Daar kun je dan een vest overheen doen, maar dat draagt gewoon niet zo lekker als een leuke sweater...En dat vind je eindelijk een leuke sweater, zit er weer zo'n kangoeroe zak op de voorkant, aaarrrgghhhh:x Nouja en gewoon leuke rokjes, stoere broeken (die ondanks dat ze wat goedkoper zijn, een leuk model/wassing hebben), gave jassen, jurkjes, petjes, kleurrijk ondergoed (ja, ook voor jongens) etc...
In Groningen hebben ze dat bij didi, tenminste volgens mij heet die winkel zo. Is wel een winkelketen, dus misschien ook bij jou in de buurt? Een beetje truttig soms maar niet duur vind ik.
Een leuke winkel waar ze lekkere en gezonde kant en klaar maaltijden verkopen Dit voor die ene keer in de week dat ik niet kook en dan dus toch lekker en gezond kan eten