Wie heeft er een eReader?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden!
    Ik zoek een beetje fatsoenlijke, niet te dure (max 160 ofzo) eReader, liefst met WiFi!
    Hebben jullie tips voor me?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  3. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik wilde ook een ereader. Uiteindelijk ben ik voor een Ipad gegaan.. Manlief wilde deze graag en mijn boeken konden er ook op :)

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier een Sony, is toch een van de fijnste vind ik. I heb een wat ouder model maar ook erg fijn.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik lees sinds kort boeken via de Kindle app op m'n Ipad. Erg fijn, vind ik. En met die Ipad kun je nog veel meer andere dingen doen ook, dus persoonlijk vind ik dit fijner dan een aparte ereader.

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Waarom een E-reader met wifi vraag ik me af. Ik heb een E-reader zonder wifi, geweldig, mis het ook niet dat je geen wifi hebt.

Inmiddels ook in het bezig van een Ipad zonder 3G, en ook deze leest verbazingwekkend goed (onddanks dat het scherm licht geeft).

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik vraag me ook even af waarom met wifi ( puur uit intresse hoor)
    Ik heb nu een iphone met ibooks, krijg het alleen nog niet voor elkaar.

8. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    BeBook Club, mijn collega had die ook en bevalt mij ook prima. Mijn eerste boek is uit ben gelijk door gegaan in de volgende. Alleen de kosten van de e-books vallen mij tegen.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb sindskort een Yarvik tablet (TAB211), een soort fake-iPad dus, die kostte met het luttele bedrag van slechts 88 euro (incl verzendkosten) en daar kan je ook prima e-books op lezen met de Aldiko app.

Ik zat eerst ook te denken over een e-reader maar met een tablet pc kun je zoveel meer (internetten, gamen etc) en ook gewoon boeken lezen. Plus dat deze zo goedkoop was dat de keuze niet zo moeilijk was. En hij doet het prima!

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb sinds een week ook een e-reader. Vond ze hiervoor altijd zo belachelijk duur (ja ik weet dat je na een aantal boeken het bedrag terug hebt, maar toch :p) Ik heb er nu 1 voor 79 euro bij de mediamarkt vandaan. Hij is van het merk Archos en bevalt prima! Je kan er ook video's, muziek en foto's op afspelen in HD kwaliteit. Het beeldscherm geeft idd licht, maar je kan de scherpte daarvan instellen. Ik vind het heel fijn werken en heb er al 10 boeken mee gelezen :p

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb ook een archos een 7ob ereader...ben GEK op t ding. Echt nog nooit zo blij met een gadget geweest nouja buiten mn wacom tablet dan ;)

Filmpjes, foto's MP3's PDF-jes en uiteraard ebooks.
    wifi, usb, sdcard zat eem headset bij en een kabeltje voor naar je pc. En uiteraard een oplader.
    Toen ik hem kocht was hij 99,- en hij is inderdaad nu 79,- (als je tenminste niet naar de dixons gaat zag ik gister want dan betaal je 129,- :$)
    Enige niet fijne is de browser maar heb er een andere opgezet.

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja die heb ik ook! Ik ben er ook echt gek op! Sleep hem overal mee naartoe :D
    Hoe zet je er een andere browser op dan?

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wil graag WiFi omdat ik met iemand met een eReader (een Bebook) hoorde dat het erg handig is met downloaden van bijv. Bol.com enzo...
    Heb ook WiFi op m'n gsm en vind het superhandig, gebruik het constant! :)

Bedankt voor jullie tips tot zover!
    Vooral die Sony lijkt me wel interessant, heb ik wel meer goede dingen over gehoord. :)

Een echte iPad kunnen we momenteel ons niet echt veroorloven.
    Maar misschien is een 'fake' met eReader functie idd wel een goeie optie!

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Men neme een man die ICT-er is en zegge hem...DO FIX! :D:D:D

Euhm marketplace hoe heetie abslip? En dan zoek je op browser en dan kan je opera erop zetten (niet de mini versie!) En t werkt een stuk beter als diegene die er op zat.

Edit ok geen abslip maar een appslib...ook goed ;):D

15. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Ik heb ook de archos 70B, prima dingetje hoor!
    Heb er al vele boeken mee versleten die ik gratis download en er via het sd-kaartje erop zet.

@Wilma: bedoel je dat je browser van de archos kunt veranderen???

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Je kan hem niet veranderen maar er een bij zetten zeg maar.
    Net zo goed als dat ik bvb op mijn pc 4 verschillende browsers heb ;)

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nog een nadeeltje van een internet tablet, die zal ik dan moeten 'delen' met vriendlief. :D

het zal waarschijnlijk de Sony worden, als ik geduldig genoeg ben, of de pocketbook iq 701!

18. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@wilma: oke thnx!

Deel Deze Pagina