Op een ander forum organiseer ik Secret Santa. Zou het jullie leuk lijken om dat hier ook eens te doen? Wat is Secret Santa? bij Secret Santa koop je cadeautjes voor degene die ik (de organisatie) je via een PB hebben toegewezen, en je stuurt dat per post naar diegene op voor kerstmis. Jij blijft als afzender echter anoniem. Een andere deelnemer doet hezelfde voor jou. Iedereen krijgt dus een cadeaupakket van een andere forumgebruiker, maar niemand weet van wie. Door middel van een hint(s) in het cadeaupakket moet je uiteindelijk gaan raden van wie het pakketje afkomstig is. Dit doen we in dit topic, zodat iedereen kan meegenieten van de pret. Met kerst mag je het pakketje open maken en uitpakken! We spreken af om voor 7,50 exclusief verzendkosten (het moet een kleinigheidje blijven) iets te kopen voor de (aanstaande) kind(eren) van de ander, of voor de mams zelf. Als je meer kunt missen, mag dat natuurlijk ook, heeft de ontvanger een mazzeltje . Zelf iets maken mag wmb ook, mits het dan wel een 'vergelijkbare waarde' heeft. Je pakket stuur je per PostNL of DHL naar jouw 'slachtoffer' tussen 10 en 15 december. Met kerst mogen de cadeautjes dan open gemaakt worden Inschrijven kan tot 15 november door mij een prive bericht te sturen met daarin: - je forumnaam - je adres - een kort stukje over jezelf - een kort stukje over je kinderen (als je die hebt) - ben je in verwachting? - als je (nog) geen kids hebt, vind je het dan leuk om babycadeautjes te krijgen? Of liever niet? - allergieen en dingen die je echt niet lust/ leuk vindt mag je ook melden It's all about the fun! De voorpret is vaak enorm leuk en gezellig! En wie wil er nou geen cadeautjes geven en krijgen? Wie vindt het leuk om mee te doen?
Ik heb dat ook een tijdje gedaan op een ander forum, maar hier ken ik niemand persoonlijk genoeg eigenlijk. Maar voor iedereen, veel plezier!