Relactatie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Samster, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Mijn zoontje is nu ruim 4 weken oud. Ik heb hem een week borstvoeding gegeven maar dit putte mij helemaal uit, dit omdat hij heel veel huilde, niet sliep en ieder uur aan de borst wilde. Ook ging het Door een zware bevalling en het slaapgebrek psychisch niet zo goed met me. Dit heeft me na een week doen besluiten om over te stappen op kunstvoeding. Nu ruim 3 weken verder voel ik me een stuk beter en wil ik weer beginnen met borstvoeding. Ik lek namelijk nogsteeds uit mijn borsten en vond het zo fijn om hem voeding te geven.
    Ik heb al contact gehad met de lactatiekundige en moet hem iedere 2 uur gaan aanleggen en kolven.
    Hebben jullie nog tips m.b.t. relacteren? En zijn er hier ook mensen die al eens gerelateerd hebben?

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Er was hier inderdaad een lid. Misschien kun je het topic met de zoekfunctie vinden? Succes in ieder geval! :)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon beginnen is de beste aanpak. Begin met steeds bij een voeding eerst twee kanten aan te leggen, en als je kind dan nog echt hongerig lijkt een klein flesje (liefst met gekolfde melk) te geven.

Deel Deze Pagina