Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets en nu ben ik helemaal verliefd geworden op de Miss Grace. Ik wil er wat meer over weten maar op google zijn er niet veel reviews over te lezen. Dus wie heeft de fiets en kan mij vertellen of hij bevalt? Nu heb zie ik er genoeg online in mijn prijsklasse, maar één nadeel er zitten maar 3 versnellingen op. Is dit genoeg? Ik fiets geen verre afstanden, maar heb wel 2 kleintjes mee op de fiets.
Ik heb er 1, wel met 7 versnellingen, hij bevalt mij prima! Er zijn mensen die aangeven dat hij zwaar fietst, maar dat vond ik niet. Wat wil je precies weten?
Ik gebruik meestal versnelling 2-4-6 misschien komt dat wel overeen met de 3 gewone versnellingen....
Ik heb een Miss Grace met 3 versnellingen. Ik vind dat genoeg. Ik vind de Miss Grace wel een redelijk zware fiets. Houd er ook rekening mee dat een Bobike voorzitje niet past met de voetsteuntjes door het transportrek. En dat een Bobike achterzitje (althans bij mij) ook niet goed past.
Ik had een Gazelle Miss Grace en heb hem verkocht omdat ik hem veel te zwaar vond. Ik had 3 versnellingen en vond dat te weinig in combinatie met het zware frame.
Ik heb ook een miss grace fiets. Heb hem (nog) niet in gebruik met een kinderzitje maar daar is hij wel mee gekocht. Wel heeft de fietsenmaker het transport rek ervanaf gehaald waardoor het kinderzitje beter past. De fiets is wel erg zwaar maar wel lekker robuust vind ik! Ik zou eigenlijk niet eens weten hoeveel versnellingen ik heb.