Hallo iedereen, Ik wil een tattoo laten zetten voor de 2 miskramen die ik heb gehad. Ik wil iets met vlinders of sterretjes. Ik zit te twijfelen tussen me been en me arm. Hebben jullie misschien leuke ideeën of voorbeelden?
een mooie ster ofzo ik heb zelf ook een tattoo voor mijn mannetje maar dat is een tijger met zijn naam erbij staat in mijn album. je moet doen waar jij je goed bij voelt meid. een mooie vlinder of een ster misschien vind je op google mooie plaatjes die je kunt bewerken ofzo en daar een mooie persoonlijke tattoo van kunt laten maken
Ik heb ook een tattoo voor onze 3 sterretjes laten zetten, ik heb gekozen voor sterretjes. (zie mijn album) Denk er goed over na meis en neem waar jij je goed bij voelt, het iets voro het leven... Liefs Naatje
Dank jullie wel. Ik weet dat het voor het leven is, maar je draagt dit ook voor de rest van je leven mee. Ik zou ook de naam van mijn levende kindje doen als die er ooit komt, dus waarom dit niet. Ik heb een hele mooie gevonden en aangepast met toestemming. 27e word hij geplaatst op mijn pols. foto staat in mijn album. gr joyce