ziet er voorlopig nog niet zomers uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb net de vooruitzichten zitten bekijken maar het is nog niet veel soeps met het weer;) heb gister mn nieuwe duowagen gekregen en wil WANDELEN! ijsje kopen, eendjes voeieren,in de zandbak, buiten boekje leze etc etc etc maar nee we zitten binnen nu met voor de 45214638285ste keer k3 op dvd:x ga maar poetsen;)

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik weet niet n welk deel je woont, maar hier in het noorden, is het grauw en bewolkt maar wel droog, dan zou ik wel gewoon wandelen.
    ik ging zowiezo elke dag wandelen (honden) met de regen gewoon regenhoes over, vond mijn dochter geweldig

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik ga ook wel wandelen hoor ( gister nog en nog net een bui regen op me kop) maar met het zonnetje is het gezelliger...

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Tja hier gisteren de hele dag 25 graden en zon, ben dus mega verbrand. Vandaag grauw en wat motregen dus wel een groot verhil met gisteren maar de rest van de week waszo slecht nog niet ;)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier is het ook grijs en miezerig.. Eef wil in de tuin spelen maar dat wordt hem niet want alles zit onder de modder en daar kan ik die dochter van mij geen twee tellen rond laten rennen. Is gek op modder. Dus die zit nu te mokken voor de deur....

Vanmiddag ga ik ook even wandelen, als het droog is tenminste.. Krijg Eef de regen niet in..

Heb zo'n vaag kind, gek op modder, maar regen vind ze vies :)

6. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hier het zelfde is grauw buiten zitten ook binnen kids willen naar buiten maar ook hier alles nat en deze kids zijn ook gek op modder wil zoveel leuks gaan doen maar kan nu zo weinig kindje van 1.5jaar en een van 3.5jaar en 27 weken zwanger baal er af en toe dat ik nu niet zoveel met ze kan maarja moeten toch even doorzetten zou fijner zijn als ze lekker naar buiten kunnen
    hier voor de zoveelste keer bumba aan het kijken en studio 100 muziek zender

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niet ook zeuren... maar het is ook lente... en het is heerlijk lenteweer... de lucht is fris en heerlijk... ik zou me niet laten tegenhouden om te wandelen... (alleen die hagelbui van gister zou ik niet doorgaan)

8. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ja daar ken je dan zo van balen he. Herken het hier ook. Kids hebben vakantie en is het dit vieze weer.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Vonden het jullie gisteren ook al niet drukkend warm? Moest er echt aan wennen..

Hier wordt het trouwens lichter buiten..begint wat op te klaren, mooi zo!

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#10 Polletjepiek, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2012
    Ach we hebben toch net weer een aantal prachtige dagen gehad? Nu ff weer wat minder.

Ik heb liever zomerweer als het ook écht zomerweer zou moeten zijn , dus in juni/juli/augustus als de kinderen zomervakantie hebben.

Vorig jaar waren april, mei, juni prachtig. De zomervakantie begon en toen was het zomerweer ook op. Daar zit je dan met een energieke peuter 6 weken grotendeels binnen. Die, met haar 2,5 jr, nog geen snars snapte van het begrip 'zomervakantie' terwijl ze het zo leuk op de psz vond.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wil de zon :(
    En lekker weer :(

Ben dat vieze weer echt zat!!!
    Wil lekker in het zonnetje kunnen fietsen en naar het strand kunnen met S. Ipv alleen de kinderboerderij en de speeltuin.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach eerst zien, de afgelopen dagen zouden eerst ook maar zozo zijn. En die waren super! ma, di en woe alleen maar zon.
    Dus wie weet valt het mee.
    En daarbij, het is nog maar mei! Lente is altijd wisselvallig.

13. Dana

Dana Niet meer actief

Hier ook grijs en miezerig, ben ook aan het poetsen ;)

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou hier is het gewoon grijs, en harde wind

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is het me tvlagen zonnig en absoluut niet koud.
    Het mag van mij nu wel rond de 20 graden blijven hangen zo tot juli en dan omhoog schieten. Wil geen winterjas meer aan iig.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben er wel blij mee :), in ieder geval qua temperatuur. Zie banner. Vond koninginnedag al te warm nu, terwijl ik zo'n koukleum ben normaal. Maar hier ook een groot voorstander van ZON!!! Hier hadden we gisteren trouwens een stralende dag, heerlijk!

Als het nou tot half juni een beetje koel blijft (18 graden?)... hoef ik geen geld uit te geven aan echte zomerpositiekleding :D

Deel Deze Pagina