Wat voor een kado´s kopen jullie met de sint

Discussion in 'De lounge' started by Fleur1, Nov 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ben wel een beetje bekend in speelgoedland maar echt verdiep nee dat nog niet.
    Maar nu komt de sint eraan en me neefje van bijna 3 die begind het wel door te krijgen. Maar wat kun je nu voor zo´n kind kopen?
    Ik wil niks voor de tv of computer ofzo gewoon waar ze hun fantasie in kwijt kunnen.

Dus de vraag wat kopen jullie voor de kids?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ik kocht voor een zoontje van een vriendin meestal leuke boerderij dieren in een zakje. Of dino's.

Maar dat vond hij toen echt geweldig, maar misschien vindt je neefje auto's wel leuker.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Misschien is Mini Loco of Bambino Loco iets? Vinden kids meestal erg leuk en het is nog leerzaam ook! Mijn dochtertjes houden beiden ook van puzzelen de kleine of de vloerpuzzels en knutselen. Misschien vind je deze ideeën iets?

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb vorig jaar voor mijn dochter (was toen ook 3) speelgoed van little people gekocht.Ze vindt het helemaal geweldig en heeft inmiddels een heel assortiment opgebouwd :D
    Is echt heel leuk speelgoed en er is van alles van te krijgen,de grotere dingen zijn wel prijzig!

Groetjes Claudia

5. Niet meer actief

Houten treinbaan!....Mijn zoontje vond dat machtig mooi...die heb je in allerlei prijsklasses...

6. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Heb nu al puzzels, klei knutsel spul in huis voor de sinterklaas wat kleins en met kerst willen we eigenlijk een andere fiets voor hem want waar die nu op zit wordt echt te klein...

7. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,506
    113
    Ik ben naar de site van bart smit gegaan en heb daar dingen uitgezocht voor Kylian die ik graag wilde hebben voor hem.
    Er staan beschrijvingen bij ( + leeftijdsindicatie) en het is dus ook in de winkel te krijgen.
    Daarna hebben we de sint (beide paren grootouders) een brief gestuurd met een wensenlijstje (op iedere brief 3 verschillende dingen waarvan we er graag 1 zouden willen hebben voor Kylian) Op die manier hopen we de sinterklasen ideën te geven (hebben ze in ieder geval een richting waarop ze kunnen zoeken) en hopen we niets dubbel te krijgen.

Misschien kunnen ze met de kleine ook een brief voor sint maken en die dan naar de sint opsturen (toevallig dat die sint op jouw adres woont!)

Ik vind trouwens dublo (en later lego) erg leuk voor de kids, het is stevig spul en ze kunnen hun creativiteit en fantasie vollop uitproberen.

Groetjes Anita

8. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb voor mijn dochter een poppenhuis gekocht bij de kruidvat voor 10 euro en playmobil speeltuin. Zij is 2,5 jaar.

Verder kan ze uren spelen met duplo blokken en klei van de hema met vormpjes.

Duplo en playmobil zijn wel duur maar gaat JAREN mee en is eigenlijk voor alle kinderen geschikt.

9. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

May 8, 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Geloof het of niet onze dochter heeft zelf aangegeven wat ze graag wil hebben van sinterklaas, en gelukkig zijn ook dit geen dingen voor de computer etc. Ze wil graag een tafel waar je de bijbehorende rails en trein op kan bouwen, een telraam zodat ze lekker met de kraaltjes kan spelen, een zeemermin barbie en een dinosaurus ;)

10. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Wat inderdaad ook erg leuk ik is van Fisher Price Little people mn zoontje kreeg voor zn 1e verjaardag de boederij en heeft inmiddels al het een en andere daar van verzameld ook de garage en hij speelt er nog steeds mee en het is sloop bestendig echt een aanrader.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    boekjes, puzzels.

12. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Kelsey krijgt een hoop knutsel spulletjes.
    Prinsessen shablonen...glitters van alles en nog wat.
    Ze is hlemaal weg van knippen, kleuren en plakken.
    Damiën die krijgt een leuke tractor waarvan de koplampjes licht geven (niet zo 1 waar hij op kan zitten hoor hihi)
    En verder ook een winny the pooh telefoon (mobiel he ;))
    Want hij is helemaal weg van telefoontjes.

Vorig jaar wou Kelsey een dora pop voor sinterklaas hebben.
    Zo eentje waar je poppetjes op d'r hand zet en dan begint ze te praten enz...
    Nou ik kan je zeggen....dat ding word al vanaf het begin NOOOOOOOIT bekeken.
    Dit jaar heb ik haar maar niet gevraagt om samen met mama een lijstje te maken.
    Dit keer heeft sint besloten zonder haar en gekocht waar ze WEL mee speelt ;)

Share This Page