Wie heeft er een goede zwangerschap na 1 x miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmely, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als alles goed mag blijven gaan, dan ben ik er eentje! augustus 2008 miskraam gehad met 11wk en 5 dgn, alhoewel het vruchtje ws met 5 wk al gestopt was met groeien.
    Bijna meer dan een jaar geklust en nu zwanger, 14 wk nu...

2. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn Essie!

Bij mij wel vaag, gisteren 4 dgn overtijd en dus helaas bloedverlies, maar vandaag eigenlijk niets meer :( snap er niets meer van...

3. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    een ding weet ik zeker! die onzekerheid blijft....of je nu zwanger bent, of net overtijd, ben vanmiddag nog naar vk geweest alleen om hartje te horen, zoooo onzeker, terwijl ik in het dgl leven mijn mannetje wel sta...

4 dagen overtijd en bloedverlies, pff moeilijk je zou zwanger kunen zijn, mischien niet.

ik ben zelf voordat ik nu zwanger werd ook een aantal keren overtijd geweest, een onregelmatige cyclus, soms maanden lang 34 dagen, en dan opeens 40 dgn, om gek van te worden temeer omdat je tegen die tijd dat je je menstruatie verwacht zo ontzettend gaat hopen dat ie wegblijft, en als je dan nog overtijd gaat, pfff

4. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hartelijk dank voor alle fijne reacties... Ik ben morgen zes weken zwanger en ben nu verder dan de vorige keer. Waar ik nu vooral vertrouwen en rust in vind is dat ik wat kwaaltjes heb. En, straks ben ik bijv. 12 weken (hoop dat het zover komt) en dan heb ik wel weer iets anders betreffende de zwangerschap waar ik me zorgen over maak. Ik probeer er heel langzaam toch maar wat van te genieten!

5. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn Emmely,

Hier blijft het vaag... zaterdag ochtend weer bloedverlies gehad, 1 x zeg maar. Ga er maar vanuit dat dit het was... weer tellen voor de volgende ovulatie
    x

6. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee meid, maar heb je nou een goede menstruatie gehad dan? Want 1 x bloedverlies is daarvoor niet voldoende.. Heb je ook nog een test gedaan of niet? Ik had rond NOD een paar dagen wat roze/bruin verlies..

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee in 4 dagen tijd 2x wat bloedverlies, wel helder rood... nog niet getest... (durf niet zo... :()

x

8. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hoeveel ben je nu overtijd dan? Lijkt me in ieder geval niet voldoende voor een echte menstruatie.. Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal spannend is voor je! Ik had gisteravond wat bruinverlies, echt heel weinig. Heb toen al zitten janken alsof ik het kwijt was. Nu, 24 uur verder geen bruin meer gezien. Het is toch anders denk ik wanneer je het hebt meegemaakt dat het is misgegaan.

Ga je nog testen dan?

9. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben nu 1 week overtijd, ga woensdag test halen en donderdagochtend testen denk ik.

Vage is dat ik me ook niet 'zwanger voel', maar ja ook dat komt vaker voor. Het is inderdaad zo dat omdat het de vorige keer niet goed ging je niet meteen wil juichen (in tegenstelling tot de vorige keer.)

Ik houd je op de hoogte!

Jij succes!
    x

10. Emmely

Emmely Niet meer actief

Joh ik ben benieuwd! Best wel kans aanwezig dus dat je zwanger bent. Weet je dat ik me ook niet zwanger voel. Het is heel gek! Vorige keer toen het mis ging had ik allemaal dingetjes die ik voelde en nu alleen maar af en toe pijn in mijn buik aan de zijkanten en sinds gisteren een beetje misselijk.

Veel succes deze tijd! En fijn als je het even laat weten.

Liefs Emmely

11. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ook hier een positief verhaal!
    Na een ma en de curretage in maart 2008 was ik in mei alweer zwanger.......
    Met goede afloop want vandaag is ons meiske een jaar geworden!:)

12. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Emmely,

Vanmorgen getest en ja hoor... twee streepjes.
    Kan het nauwelijks geloven maar het is toch echt waar!

x

13. Emmely

Emmely Niet meer actief

Ow meid.. wat superfijn! Geniet ervan.. Gefeliciteerd!!
    Hier gaat het nog telkens goed. Ik ben nu toch iets zekerder en heb af en toe een beetje meer vertrouwen in mijn lichaam. Als ik weer es wat onzeker wordt? Gewoon dit topic nogmaals doorlezen. ;)
    Liefs Emmely

14. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo is het... anders dan de eerste keer kan ik melden dat ik me nu met vlagen op de dag misselijk voel... hoera! ;)

x

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier 1 miskraam 8 maanden later zwanger daarna buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en 7 maanden later weer zwanger dochter is bijna 3 en zoon is nu bijna 3 weekjes

16. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hi ik zal ook even op het door mij geopende topic reageren. Na 1 keer miskraam tot nu toe een hele goede zwangerschap! :)
    Gisteren een goede echo gehad. Het hartje klopt en we zijn helemaal verliefd op het kleintje... echt heeeeeeel klein.
    De kans op een miskraam na een kloppend hartje rond deze tijd wordt ook minder. Ik heb ergens gelezen dat de kans op goede zwangerschap nu 97% is. Dat is best veel!

Iedereen heel veel geluk toegewenst!

17. Emmely

Emmely Niet meer actief

Meid hoe is het met jou? Krijg je deze keer ook al gauw een echo?

18. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe

Nogmaals :D, gefeliciteerd, geniet ervan!

19. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    @Emmely
    Om het helemaal zeker te weten heb ik vanmorgen weer een test gedaan en dikke vette roze streep, nog rozer dan de controle streep.

Heb net de VK gebeld, ze belt me straks terug was net op weg naar zkh voor een bevalling. Ben benieuwd wanneer ik mag.

Fijn zeg dat je een hartje gezien hebt, super!!
    x

20. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee Rodi, ja ik las je krabbeltje. Dank je wel! Leuk. En toen dacht ik hee ik heb mijn eigen positieve verhaal er volgens mij nog niet neergezet, dus bij deze. :D

Deel Deze Pagina