Even een gekke vraag misschien, Maar ik werk als thuishulp en kom dus met zoveel verschillende schoonmaakmiddelen in aanmerking. Maar voor welk schoonmaakmiddel moet je nou uit kijken tijdens de zwangerschap? Of kan je gewoon alles gebruiken?!
Ik doe pcies t zelfde werk En heb alles gewoon gebruikt, tenminste normale Middelen enzo, bleek, allesreiniger e.d Alleen bleek NOOIT met iets anders tegelijkertijd gebruiken want dan komen er rare gassen vrij.. Maar goed dt is ook niet goed voor je als je niet zwanger ben Zolang je het niet opeet kan je alles gebruiken
Nee ik meng niks hahaha. Maar ik heb bijv. 1 klant die werkt met antikalk voor de douche en ik krijg het spaans benauwd van dat spul dus vroeg me af hoe dat zat haha. Maar goed dan weet ik dat dat in ieder geval geen kwaad kan..
Nou anders geef je gewoon aan dat je het geen fijn spul vind, er beetje wazig van word en of je wat anders kan gebruiken Meeste mensen vinden dat helemaal niet erg Als t niet zoon zeikerd is natuurlijk In al die tid dat ik er werk heb ik geleerd dat er in overleg met de clienten heeel veel kan
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Antikalk zou ik geen douche mee uitdoen Ik ben helemaal niet panisch als het op schoonmaakmiddelen aankomt tijdens de zwangerschap, maar als er nu antikal gespoten is in de badkamer ga ik lopen Echt een chemische rotte lucht die me niet goed lijkt Manlief doet nu dus voortaan de badkamer met antikal Verder gebruik ik alles, alleen geen antikal, HG schimmelspray, etc
Ps. Ik zou dan de badkamer uitdoen met azijn als het voor je werk moet ipv antikal Veilig en verwijdert kalk ook prima
Ja idd die chemische lucht slaat nu echt op mn longen kreeg het benauwd en werd er kots misselijk van... Ben normaal ook helemaal niet zo'n miep hoor maar ik werkte in mn vorige zwangerschap ook niet met deze dingen ( ja de standaard dingen als Alles reiniger en chloor voor het toilet.. enzo ) Maar idd ga het maar zo doen tis nogal een zeikerd die vrouw haha en als ze het niet leuk vind heeft ze pech hahaha