Matrasje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nicolevh, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Ik ben benieuwd welk matrasje jullie hebben gekozen en waar gehaald? Wij zijn er nu voor aan het kijken en kunnen wel wat advies hierbij gebruiken;)

2. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk he.. je ziet zoveel verschillende en nog meer prijsverschillen.. ik kan je niet helpen, maar spiek wel ff mee.. kan hier ook wel wat advies in gebruiken ;)

3. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de zoekfunctie even gebruiken. Zijn al veel topics over geweest volgens mij...

Geloof dat Leenbakker een goed en voordelig matras heeft dat veel wordt aanbevolen.

4. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    ja af en toe draaien mn ogen er helemaal van haha

goed idee, kan ik ook wel even doen.. kon het zo snel niet vinden, maar zoekfunctie is een goede! thanx

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb vorige week bij Gardo een matrasje gehaald (van 59 voor 23 euro) was voor die prijs omdat de Gardo hier in Groningen dicht gaat, Die in Hilversum gaat geloof ik ook dicht.

Het is een gewoon simpel matrasje zoals we altijd hebben. Baby's maakt het toch niet zoveel uit hoe en wat... vind een binnenveringsmatras voor een baby bijv dikke onzin... die kleintjes zijn zo licht, dat heeft volgens mij echt geen functie..

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

klopt binnenveringsmatras heeft geen nut. Hier heeft zoonlief een matras van de ikea (ikea skont van 39,95). Prima matras, dochter had hem toendertijd ook.

7. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zijn tenminste een beetje normale prijzen, je ziet ze ook voorbij komen voor 150 euro of meer.. als het echt nodig is, prima dan doe ik dat, maar twijfelde er eerlijk gezegd een beetje aan. Wordt dus gewoon een ikea matrasje oid...thanks!

8. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Wij hebben ons matrasje ook bij Ikea gekocht. Het is ons eerste kindje, en we stonden daar toch een partij onnozel bij die matrasjes!! De prijsverschillen waren zó groot, en we hadden echt geen idee waar we op moesten letten! Je wilt je kindje niet te kort doen, maar aan de andere kant heb ik een baby nog nooit over rugklachten gehoord ;) We durfden niet voor de goedkoopste (9,99 euro) te gaan, en vonden de dure (99,95 euro)wel erg overdreven, dus kwamen ook rond de 40 euro uit. Ik denk dat we wel een goede keuze hebben gemaakt.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook de leenbakker. 30 of 40 euro..
    Heeft 2 jaar goed dienst gedaan, en mijn zoontje ligt nu alweer 2 jaar op de peuterbed-versie.

Die van 150 zijn leuk.. Maar als je kindje wat vaker ongelukjes heeft of veel spuugt, is het ook wel fijn dat je eens een nieuw matras kunt kopen. Zonder weer zo'n bak geld kwijt te zijn..

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij gaan voor de Aerosleep , waarom ? goede berichten gelezen, en ik vind dat een matrasje best prijzig mag zijn, word toch een tijd gebruikt en vind het wel belangrijk ivm de groei etc.

( nu kan een goedkoop matrasje natuurlijk aan dezelfde eisen voldoen, maar het is ook een gevoelsdingetje denk ik.
    Het idee hebben van ''het beste'' matrasje )

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij hebben ook voor een wat duurder, Aerosleep matrasje gekozen en daar ben ik nog steeds elke dag blij mee! Mijn zoontje slaapt namelijk op zijn buik, recht op zijn gezichtje! Doortdat hij dus op dat aerosleepmatrasje ligt, kan hij gewoon adem halen en hoef ik niet bang te zijn dat hij stikt! Ik vind het dus het geld dubbel en dwars waard!:D

12. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Wij hebben deze gekocht bij de leenbakker, niet duur en een binnenveringsmatrasje.

Babymatras Fenne

13. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    wij hebben ook een matras bij de Ikea gehaald
    was geloof ik 40 euro
    is prima matras, ze ligt er heerlijk op!
    en idd, als er iets mee gebeurd, is het niet erg want kan je nog x een nieuwe halen!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Babymatras Fenne van de LeenBakker
    40 euro, pocketvering, 15cm, wasbare hoes

Hieroverheen hebben we wel een aerosleep topdek, maar niet omdat anders het matras niet goed was hoor.

Heb er toen der tijd ook veel over geinformeerd en deze kwam als prijs/kwaliteit erg goed naar voren!

15. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Okeee hier kan ik wat mee meiden, ik zat ook al bij de ikea te kijken.. maar je ziet zulke prijsverschillen en zoveel soorten.. vroeg me inderdaad af wat nou echt nodig was..
    tot nu toe die van ikea en leen bakker veel naar voren komen..Fijn:) Ga morgen denk even richting de ikea! hartstikke bedankt voor de reacties in ieder geval!

16. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Oh bedenk me nu in ene dan toch nog een vraagje.. want dat van aerosleep, is dat dus handig als je een buikslapertje heb.. neem aan dat dit in het begin niet nodig is, dus dat zou ik ook eventueel later kunnen halen?

17. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de Baby Dump een matrasje gekocht van 49 euro. Was de goedkoopste, maar volgens de verkoopster echt wel een goeie. Maar ik ga echt geen 150 euro neertellen voor een matrasje! En een beetje goed onderhouden, luchten, dan kan ie wel een poosje mee hoor!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Hier ook leen bakker. Aerosleep mag hier niet eens van de kraam de 1e periode. En ik heb een heel stuk gelezen op internet over de aerosleep waarin werdt aangegeven dat er GEEN matras is dat wiegendood kan voorkomen. Ook geen duur aerosleep (top) matrasje. Voornaamste is nog steeds het veilig opdekken van het bedje. En eventueel stikken kunnen ze dus ook in aerosleep begreep ik. Kortom voor mij een reden om "gewoon" een basis matrasje te kopen.
    (kan het artikel zo even niet vinden maar via google gevonden toen ik ook info zocht over baby matrasjes..)

Deel Deze Pagina