Wie heeft dit zwembad? bol.com | Intex Opblaasbaar Zwembad - 262x175x56 cm,Intex | Speelgoed of deze: bol.com | Intex 3-Rings Opblaasbaar Zwembad - 168 x 48 cm - Planes | Speelgoed Zit er een stop in om het water er uit te laten? Nu heb ik deze: Opblaas Zwembad 269x175 cm 720194 en deze heeft geen stop (en deze is overigens al weer lek op de naad na 2 dagen gebruik), moet ik dus leeg laten lopen door ook alle lucht er eerst uit te laten wat weer niet handig is met het schoonmaken van het zwembad.
Wij hebben ook zo'n bad van intertoys zonder stop. Maar leeglopen en oppompen is hier alles bij elkaar een kwestie van een paar minuten. Leeglopen ook, beide ventilen eruit en bnnen 1 minuut hebben we een vloedgolf in de tuin. Leuk.. En Als hij leeg is, spuit ik eerst de bodem schoon met de tuinslang. Daarna pomp ik hem weer op, met electrische pomp, binnen 5 minuten staat hij weer. En dan maak ik hem even schoon, en ga ik hem weer vullen. Het vullen van het bad, kost me meer tijd, dan het leeglaten lopen en oppompen bij elkaar.
oke thanks. Ik vind met stop toch fijner. en deze? bol.com | Intex 3-Rings Opblaasbaar Zwembad - 168 x 48 cm - Planes | Speelgoed
Dat snap ik, maar volgens m'n man komt hij er niet normaal ingeklommen. Is zelf trouwens 92 cm ofzo denk ik, dus zal misschien wel meevallen.
Onze oudste is van 2012 (januari) en klimt zelfstandig in het bad van 1.20m hoog... (wel als ik in het bad zit natuurlijk maar dan moet 60cm toch wel te doen zijn met een trappetje...
Ik was laatst zelf ook aan het kijken, en toen zag ik oa bij bol.com dat ze ook kleine frame badjes hebben. Die vonden wij te klein, maar dat is mss ook een optie? Deze: bol.com | Zwembad met metalen frame | Speelgoed
Wij hebben een intex easy set van zo'n 1.83m, ideaal ding. Alleen de bovenste ring is maar op te blazen en de rest vormt zichzelf als het water erin gaat.
Wij hebben die intex van je eerste link ook besteld bij bol en daar zit zeker een stop onderin om hem leeg te laten lopen, hoe wil je anders in vredesnaam al die liters water eruit krijgen dat kiep je echt niet even om .
Deze vond ik ook vrij klein. In verhouding ook best duur. Mijn zoon van 2 vind dit vast nog leuk, maar die van 3,5 niet meer. Toch nog maar eens beginnen over de intexframe pool van 220x150x60.
die van eerste link heeft een stop... maar die gebruik ik nooit... duurt eeuwigheid met leeglopen omdat het bad erop drukt met volle gewicht. eerst deed ik hem altijd leegmikken met emmers nadat ik eerst de nodige gieters had gevuld voor de plantpotten nu heb ik een dompelpomp gekocht en is die binnen 5 min leeg