Gatsie, maak me druk om schoonzusje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik wil me helemaal niet druk maken, want het is negatieve energie. En ik besteed mijn energie en tijd liever aan mezelf en mijn fantastische gezin.
    Maar ik erger me toch zo aan mijn schoonzusje..
    Ze is een stuk jonger dan wij en heeft daarin misschien ook niet de juiste opvoeding gehad. Maar ze komt dus eigenlijk nooit op onze verjaardagen. Terwijl wij wel allemaal moeten komen opdraven als madam jarig is. Nu is ons zoontje pas 1 geworden. Maar ze is niet geweest en heeft zelfs niks van zich laten horen. Echt zo belachelijk!!

Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik voortaan ook niet meer naar haar verjaardagen ga. Ik zal normaal doen als ik haar zie, maar kan het echt niet opbrengen om mooi weer te spelen..

Wat vinden jullie? Ik erger me er ook aan om op Hyves te zien hoe veel lol ze heeft...

Misschien maak ik me wel te druk, maar kan het gewoon niet loslaten.

Iemand tips?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou,als ze al niet op jullie zoontje zijn verjaardag kwam.. Had ik er helemaal niet meer willen zien! Maar dat is mijn mening. En ik zou haar lekker links laten liggen en als je je zo ergert aan haar,dan zou ik haar ook van je hyves gooien. ;)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hoe jong is ze? Echt nog in een puber leeftijd en alleen aan zichzelf denkend?
    Ik zou je vriend vragen om een keer met haar te praten. Wellicht heeft ze niet zo door hoe egoistisch het is om op zulke dagen niets te laten horen en wel zelf dingen te verwachten. Zeker als ze daarin niet zo goed 'opgevoed' is kan haar broer het haar misschien duidelijk maken dat dat zoiets van 2 kanten moet komen?

Maar zoals je zelf al aangeeft; jij hebt jezelf ermee om je er druk over te maken, dat is zonde van je tijd. Ze weet blijkbaar niet beter dus probeer het je niet te hoog te laten zitten en het misschien op deze manier op te lossen :)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Laat me raden, puber?? ;)
    Maar goed dan nog, niet op verjaardag komen en niet eens iets laten weten. Ik zou pissig zijn!

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over de verjaardag, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen maar over Hyves? waarom vind je dat storend?

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik wil natuurlijk niet de oorzaak zijn van een familieruzie, dus als ik haar zie dan doe ik wel normaal. Maar ik ga haar niet meer zakken vol kleding geven en kom al helemaal niet meer op haar verjaardag!!

En ik denk idd dat ik haar van mijn Hyves afgooi :p

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ze is 18!!

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En mijn vriend is niet het type om erover te praten met haar. Die accepteert het gewoon. Het valt me al mee dat hij ook niet meer naar haar verjaardag wil.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    @Gwen: ik kan er gewoon niet tegen dat je zoiets belangrijks niet meemaakt. En dan wel het lef hebben om zelf zoveel lol te maken!!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Volop aan het puberen. Ik denk dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
    Mijn broertje is 19 en dat gaat precies zo. Oke hij komt wel op onze verjaardag... Maar meer omdat het zo moet haha...
    Hij vraagt me ook nooit hoe het met mn zwangerschap gaat. Enja ik maak me er echt niet druk om.
    Toen ik puberde dacht ik ook echt niet aan anderen...

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar wie zegt dan dat jullie 'moeten' komen op haar verjaardag?

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kan me goed voorstellen dat je je hier druk om maakt hoor! ik zou echt niet meer naar de verjaardag van haar gaan. Zegt ze ook echt dat ze dat verwacht van jullie dan dat jullie komen op haar verjaardag? Mocht ze dat weer zeggen dan zou ik als ik jou was zeggen dat je ook verwacht dat ze op jullie verjaardag komt. Ik zou me gekwetst voelen dat ze niet op mijn kind's verjaardag is geweest. Je staat helemaal in je recht hiermee hoor dta je niet meer heenwil

wat vind je vriend ervan?

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou ik vind pubertijd echt geen reden om niet naar een verjaardag te gaan. Wij zijn niet een vage oom en tante ofzo..
    Haar neefje is 1 geworden. Hoe belangrijk is dat!!!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja voor jou waarschijnlijk heel belangrijk, voor haar niet.

15. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee ze zegt niet dat we moeten komen. Maar ze stuurt wel iedereen uitnodigingen!! Dan ineens is een verjaardag heel belangrijk...

Mijn vriend vindt het ook stom, maar maakt zich er totaal niet druk om. Ik des te meer... helaas..

16. Ik vind het ook wel erg makkelijk om het op haar leeftijd te gooien. Toen ik 18 was deed ik zulke dingen ook niet (maar goed, ik was toen ook moeder ;)) en mijn zusje van 17 komt ook gewoon op mijn verjaardag en Damien's verjaardag.. Denk dat het meer aan haar persoonlijkheid ligt dan aan haar leeftijd hoor..

17. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    548
    271
    63

Ik denk dat zij daar niet zo mee bezig is. Ze is jong en geniet van haar leven. Wat voor jou belangrijk is hoeft voor haar natuurlijk niet belangrijk te zijn. Ik zou me er niet zo druk om maken. Haar heb je er niet mee. Je loopt alleen jezelf op te fokken

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik loop mezelf ook op te fokken.
    Helemaal omdat er nu niemand is die er wat over zegt tegen haar!
    Zij heeft geen idee. En ik wil dat ze weet hoe egoistisch het is.

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Zoo herkenbaar voor mij,mijn zusje(9jaar jonger als mij) is op de eerste en tweede verjaardag van mijn dochter geweest en ook vaak niet op de verjaardagen van mij andere kinderen.Mijn moeder is op 1 januari jarig en daar komt ze dan wel,mijn dochter is op 2 januari jarig en dan is ze inene zwak ziek en misselijk.
    Daar komt nog bij dat ze wel op alle verjaardagen van de kinderen van mijn andere zusje komt daar heeft ze nog nooit wat overgeslagen.

Mijn gevoel is dan ook dat de kinderen van mijn andere zusje meer voor haar zijn dan de mijne,ook hoe ze met hun omgaat.

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ja de 1 is volwassener op een 18 jarige leeftijd dan een ander. Over hyves zou ik me niet druk maken maar dat ze niet op de verjaardag van je zoontje komt was ik wel boos om geworden... kom op zeg.. kleine moeite toch..

Deel Deze Pagina