Een vraag... Wie van de zwangere dames heeft een innestelbloeding gehad.. hoeveel bloed verloor je en hoe lang duurde het? waarom ik dit vraag? ik had op 22-12 een posi test (dag 29 cyclus) 26-12 vloeien 3 dgn daarna wat druppels 29 test nega 02-01 posi test vk gebeld.. kwalen gemeld sinds 2 dgn weer en alle test data en resultaten doorgegeven enz enz.. zij denkt nu dat de vloeidgn een innestelbloeding is geweest en ben benieuwd of er dames zijn die dit ook hebben mee gemaakt... Wij weten het ff niet meer... krijgen 13 januari echo....
ja heb ik ook gehad.. ik was normaal 4 tot 5 dagen ongesteld, maar toen was ik het maar 2 dagen en verloor ook veel minder bloed.. bij mij gaf de test eerst ook negatief aan.. paar dagen daarna pas positief.. en daarna ook geen bloed meer veloren..
Heey Bruisje.... Ik kan je hier helaas niet mee helpen, maar ik zit in ongeveer het zelfde schuitje Verloor je ook roodbloed? Of buin? (ik tot nu toe 1,5 dagen bruin) Ik zou als ik jou was een deze dagen weer testen.... en misschien eerder een echo als dat mogelijk is? Want tot de 13e wachten jeetje.... ik zou dat niet volhouden. Ik wil je heel veel succes, sterkte en geluk toewensen! Liefs Cynthia
ik heb op me nod alleen met afvegen een beetje roze op me wc papiertje gehad. dacht dat me mensruatie er dus aankwam maar het zette niet door en de volgende dag had ik een positest. tis dus een beetje innestelingsbloed geweest.
ik heb dan weer wel vrijdag zaterdag normaal gevloeid (als bij ongi) zondag iets minder.. de dagen erna tot donderdag wat aan het einde van het plassen steeds en heel af en toe een drupje tussendoor.. dat was donker, maar de eerste 2 dagen echt rood.. en duurt idd erg lang..maar goed.. ik wacht t af.. ben ik goed in inmiddels...
Hoi Bruisje, Ik heb een beetje hetzelfde gehad als jij. Mijn NOD was op 14 Nov (28 dgn). Nu had ik 4 dgn (24 dus) daarvoor bloedverlies dus dacht dat ik ongi geworden was. Dit duurde maar 1 dag maar dat kwam wel vaker voor dus dacht er niet echt over na. Toen op 14 Nov een test gedaan. Had eigenlijk helemaal niet het idee zwanger te zijn want had nergens last van maar toch was de test licht positief. Na een week heel duidelijk positief en nu nog steeds. helaas moeten wij nog tot 29-01 wachten tot de eerste echo. Snap wel je onzekerheid ja. Maar de testen zijn nu nog steeds positief of heb je niet meer getest?
Ik zie op je test eigenlijk geen zwanger streep. Hij zou toch nu wel duidelijker moeten zijn als je de 22e ook een posi test had? Erg vervelend voor je die onzekerheid. Ik hoop op positief nieuws voor je.
@Catje.. ja is op de foto ook moeilijk te zien.. snap ik niet zo goed, want de test de 22e was iets lichter, maar makkelijk op de foto te zien.. maar goed.. ik doe volgende week woensdag nog een test.. en ik zei ook tegen vk.. dan had de test toch wel knallend moeten zijn nu?" maar volgens haar hoeft dat helemaal niet.. soms blijf je licht testen.. nou weer wat geleerd.. maar goed.. tis zo anders dan bij de "normale" zwangerschappen.. mijn lijf zegt t zelfde (op de bloeding na dan) maar goed.. gevoel is wat onduidelijk.. ene moment voel ik me zwanger.. andere moment niet.. is ook wle een beetje zelfbescherming...zit niks anders op dan wachten.. @ALL.. Thnx voor de reacties trouwens..