Wat ik nou heb!? Ik heb nu voor de 2e dag bruinverlies.... soms slijmerig maar op de wc druppelt ( 2 a 3 drupjes) het er gewoon uit! En het is echt bruin.... niet rood of roze. Is dit normaal? Groetjes Cynthia
weet het niet meid... nooit gehad. ben jij dezelfde als die niet durfde te testen.. spannend he allemaal? liefs henkie
Ja Henkie That's me Het niet durven is zo erg dat ik er een tintelende schaamlip van heb Zenuwtrekje? Nee, geintje.... hij tintelt echt Groetjes Cynthia
hahahaha vind het heel spannend voor je hoor. ik weet wel dat je soms een innestelingsbloeding kan hebben en dat dat ook wleens bruin is. maar ik heb dat niet gehad dus... maar het is wel zo dat je hier ook heel erg onzeker van word. dan kun je maar beter of een duidelijke test hebben... of gewoon normaal ongi! maar dit is niks
Ohhhh het liefste zou ik mijn bed induiken tot het moment ik óf misselijk enz óf ongesteld wordt.... maar ja, er bestaat ook nog zoiets als "leven" en werken hahahaha.... Om 16.30 werken tot 22.30 dus dan heb weer ff een verzetje. Het liefst zou ik nu mijn zus bellen en de dokter hahaha! Groetjes Cynthia
Cherrylein... ik heb al 3 x getest 6 dagen geleden zéééér licht positief. Oud op nieuw met buikkrampjes naar bed, daarna (1 t/m nu) bruinverlies. Vanmorgen dus nog 2 x getest maar toen allebei negatief Het kan zo maar zijn dat de eerste test ook negatief was, maar dat ik me een lijntje inbeelde. Mijn vriend zag het namelijk niet. Ik wacht nu tot zondag voor een volgende test... afkijken wat er verder gebeurd daar beneden tot die tijd. Ik heb trouwens géén buikrampen meer gehad sinds nieuwjaarsnacht. Af en toe alsof er een luchtbel door mijn onderbuik gaat. Groetjes Cynthia
Ik zag het te laat, sorry. Daarom raden ze aan om niet voor je nod te testen, omdat het wel eens voorkomt dat je voor je nod nog een miskraam krijgt. En dat je daarna dus negatieve testen kan hebben. Ik hoop voor je dat dat niet het geval is, maar het schijnt dat heel veel miskramen plaats vinden voor de nod. Maar ik zie dat je nog niet ongesteld bent, dus hoop doet leven!