Wie heeft er een inwendige echo gehad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos23, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Straks met je bevalling moet je ook met je billen bloot hoor!

En het toucheren hoeveel ontsluiting je hebt vind ik vele malen vervelender.

2. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vandaag de inwendige echo gehad.
    Nou het stelde echt niks voor.

Vriend lief en ik zaten naar het scherm te kijken en ook de verloskundige keek meer naar het scherm....

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb hem gehad met 5 weken en 8 weken tijdens deze zwangerschap en bij mijn vorige zwangerschappen met 8 en 11 weken.

het is even wenne en raar maar bednek maar dart het lopende band werk is voor hun. als je een lange trui of jurk aan trekt voel je je niet zo naakt. een echo zo vroeg is niet gewoon dus als dit e 1e zwnagerschap is en ik niks vreemds aan de hand kun je je eerste echo tussen de 10 en 14 weken verwachten.

tijdens de echo doen ze een condoom over een staaf van z'n 1,5 a 2 cm breed. hierop doen ze wat glijmiddel en de staaf gaat voor niet helemaal naar binnen hoor alleen het topje dus niet schrikken als je de staaf ziet haha. voor je het weet zit hij erin en pijn doet het niet. het is alsof je een tampon inbrengt zeg maar. als je eenmaal je kindje op beeld ziet vergeet je alles om je heen. na afloop trek je je kleding weer aan en krijg je wat fotos mee.

de 1e x is erg eng maar daar moet je je overheen zetten. het is voor een goed doel en een kindje krijgen met je broek aan gaat ook niet lukken :).

succes

enne vriend mee gek? nou nee hoor. hij heeft het kind er toch ook ingestopt, of ging dat met ogen dicht :) . hier was er 3x mijn vriend bij en een keer mijn zusje :D

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o zie nu dat je hem al gehad hebt haha.

5. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Konden ze bij jou wat zien met 5 weken?
    De verloskundige denkt dat ik misschien ook iets van 5 weken ben maar ze kon nog niks zien dus nu moet ik over 3 weken terug komen

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik was bij 5 weken om uit te sluiten of het niet weer een bbz was en toen was er echt heeeeeeeeeeeel weinig te zien. Eigenlijk niks. Het was nog heel wat dat de gyn het had gevonden zeg maar. Dus het is niet gek dat er niets te zien is. Don't worry ;)

Deel Deze Pagina