Wie heeft er een Ipad en heeft het toegevoegde waarde?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirjam04, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik lees dat vele de laptop toch pakken voor type werk enzo. Ik type trouwens altijd met mn iphone, maar er zijn toch kleine toetsenbordjrs voor de ipad? Dat lijkt me dan wel handig

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier een iPad en kan hem niet meer missen hoor. Dus ja zeker een toegevoegde waarde. Voor de kinderen met de leuke apps. Wel mis ik een typprogramma maar daarvoor gebruik ik de laptop.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Leuk voor erbij niet als vervanging.
    Ik zit altijd op de ipad toen ik hem kocht niet zo toen werd me vriend boos je geeft zo veel geld uit en je kijkt er niet naar om.
    En ineens ging ik er boeken op zetten veel lezen. Nu speel ik spelletjes alles op internet doe ik ermee en beetje facebook zp alles haha.

Zou hem niet willen missen !!

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het kan 2 kanten op! Mijn man heeft de nieuwe (4) en gebruikt het NOOIT.
    Hij heeft het niet gekocht, maar van zijn werk gekregen.
    Ik heb de mini en ik gebruik het de hele dag. Leuke apps voor de kleine, ik kijk via apple tv youtube / filmpjes/ muziek

Ik speel spelletjes. Instant mail, alles!

Ook lekker makkelijk om mee te nemen. Tijdens die dooie momentjes ( wachtkamer, feestje waar geen andere kids zijn ofzo) is gewoon makkelijk

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier ook heel lang gezegd dat ik geen iPad wou, zonde van t geld.
    Maar toen mijn vriend met korting eentje kon kopen ben ik overstag gegaan. En ik heb er echt veel plezier van.

Sinds kort mag Sven ook wel eens een spelletje spelen op de iPad of een filmpje kijken. Hij weet al precies hoe t werkt, kan er al zonder hulp mee omgaan.

Wij zitten hier nu zelfs te denken om er nog 1 te halen. Mijn vriend kan weer aardig korting krijgen en hij wil graag z'n eigen iPad.

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is een luxe product voor erbij. Absoluut niet ter vervanging. Hier hebben we nog gewoon de Ipad 1. Af en toe pak ik hem erbij voor spelletjes of als ik even snel iets moet kijken. Verder zit ik toch echt vooral op de laptop voor alles.

7. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb sinds een paar maanden een IPad en wil ook niet meer zonder! Gebruik hem heel veel, ook om boeken op te lezen. Vind t ook geen vervanging voor een PC maar gebruik um wel veel meer dan de PC. iPad mini ben ik trouwens geen fan van. Is mij iets te klein qua scherm.

8. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vond hem overbodig, man vond het een must have! Ik gebruik hem dagelijks, man nooit!
    Ik ben overstag gegaan toen ik in het ziekenhuis belandde met PE, en was er vanaf het begin blij mee, ik gebruik hem ook voor mijn studie, aantekeningen ed. maar zou ook niet zonder laptop kunnen.
    Wij (ik) hebben een Samsung 10.1 (ofzo) en vind hem heel fijn, geloof niet dat er een extreem verschil in I Pad of Samsung zit. Ik wilde in eerste instantie Samsung omdat ik daar mijn zus haar gehele e-book bieb op kon zetten (e-pub bestanden) maar dat kan nu ook op de I Pad.
    Maar echt nodig vind ik hem nog steeds niet, wel handig dat wel.
    Wij hebben trouwen alleen in de woonkamer al; grote laptop, mini laptop, tablet, 2xIphon, medi8tor... Te veel digitale onzin zeg maar :)

9. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Wij hebben een ipad gekregen en zijn zo blij dat wij er zelf niet voor betaald hebben. Wij wijken vaak uit naar de laptop om foto's over te zetten en mails en forum berichten te typen.

Sinds ik borstvoeding geef gebruik ik de ipad wel veel, tegen de verveling tijdens het voeden, maar als ik een smartphone had zou ik daar ook voldoende op kunnen.

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik zal hem als enige overbodig vinden.
    Ik kan alles prima op mijn S3 doen en anders op de PC.
    Kids zijn er nog te jong voor dus voor hun niet nodig.

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ben super blij met mn ipad mini. Ben alleen nog opzoek naar een goed excel achtig programma

12. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.870
    4.126
    113
    Wij hebben een asus ee pad transformer. Ook een superding!
    Zou hem niet willen missen.

Maar het ligt er vooral aan wat je ermee wilt doen, want het is absoluut geen vervanger van een laptop of pc.
    Maar vooral voor internetten ed is het wel heel fijn. Je pakt hem sneller dan een laptop of pc.

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben een iPad. Vorig jaar gekocht omdat mijn pc het had begeven en ik eigenlijk een pc minder in de woonkamer wilde. Ik ben er super blij mee. We gebruiken hem heel veel, dagelijks. Zit vaak op de bank met de iPad. Het is inderdaad een bom duiten maar het is mij zo meer dan waard geweest. Ik wil niks anders meer. Ik heb de originele Apple variant. Een b-merk geprobeerd maar dat werkte niet. Die hebben we gelukkig snel omgewisseld voor een iPad!

14. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Pure luxe!!

Af en toe bedenk ik me dat ding te hebben, en denk ik: ow ja! Even lekker in bed fora lezen, of snel wat opzoeken. In de zomer vond ik het fijn om er lekker mee in de tuin te liggen.

Verder, tsja.. Zeker geen € 500,- waard! Maar wij hebben hem niet prive hoeven kopen. Ow ja, met vakantie en wifi ontvangst is het ook wel handig. Maar hier ligt die voornamelijk ongebruikt ergens, zou nu niet eens weten waar..

Deel Deze Pagina