Voor de mensen die een ICSI of IVF hebben ondergaan: Na hoeveel pogingen was je zwanger? Ik doe er een poll bij voor de overzichtelijkheid!
Nog steeds niet, na de 5e poging... die keuze stond er niet bij! Ik hoor helaas niet bij de tig %, die na 3 pogingen zwanger is...
Zie dat ik al de 5e ben die na de eerste keer zwanger is?!?! Denk niet dat dat een heel reeel beeld geeft (ben wel benieuwd wie dat dan allemaal zijn). Maar de statistieken zijn ook gewoon bekend hoor, dus effe googlen en je weet hoe dit staatje er ongeveer uit hoort te zien.
Ik was met onze 1e verse icsi poging gelijk zwanger. Toen werd de wens voor een tweede erg groot en zijn we de mmm weer ingestapt met het volgende resultaat: cryo tp mislukt (dec. 2010) verse icsi mislukt (feb 2011) cryo tp mislukt (mei 2011) nu weer op voor de volgende verse icsi poging
1e IVF Geen bevruchting, dus geen terugplaatsing gehad. 1e ICSI Twee embryo's terug, een daarvan is onze meid geworden. 1e ICSI tweede kindje Weer meteen zwanger, maar helaas met 11 weken in een missed abortion geeindigd. Nu tijdelijke stop vanwege medische redenen.
Ik was na de 3e verse ICSI-poging zwanger... 1e poging mislukt 2 cryo's ook mislukt 2e poging mislukt geen cryo's 3e poging zwanger En nu nog 5 cryo's! Liefs
Ik denk dat ze met 'na een volgende behandeling' na de 3e poging bedoelt...Omdat je er 3 vergoed krijgt misschien... En ze vraagt in haar titel na de hoeveelste poging was je zwanger...Dus ik denk dat daarom 'niet zwanger' er niet bij staat...
Na de 2e verse ICSI poging! 1e poging: 6 eicellen, 1 bevruchting (slechte kwaliteit embryo) die is teruggeplaatst maar helaas mislukt. 2e poging: 4 eicellen (10 kapot uit mijn lichaam gehaald) die waren allevier bevrucht maar er waren 2 goede kwaliteit embryo's. Die hebben ze allebei teruggeplaatst en daaruit is onze dochter ontstaan! We hebben geen cryo's en starten binnenkort weer voor een 2e kindje met een verse ICSI poging (als alle uitslagen goed zijn).
Bedankt voor de reacties. De laatste optie is inderdaad bedoeld voor mensen die meer dan drie behandelingen nodig hadden om zwanger te raken. Wij gaan er ook mee beginnen en ik ben zo nieuwsgierig!!
Wat goed! Dat wist ik niet! Effe snel gespiekt natuurlijk. Kan de poll niet aangepast? Extra optie erbij: 'na 3+ pogingen nog steeds niet zwanger'? Zwangerschap is niet iedereen gegeven, ook niet na x-aantal pogingen helaas. Wel zo reeel (wederom helaas) om die erbij te kunnen noemen...
Ben het met Merah eens... En misschien dat ook de optie 'Zwanger, maar niet goed gegaan' ofzo erbij moet, omdat statistisch gezien het nog best vaak misgaat (*helaas*)... Succ6!
Ik ben, tegen alle verwachtingen in, na 6e ICSI (met cryo) en 11 tp's zwanger geworden. Vind idd ook dat de poll aangepast moet worden omdat uit onderzoeken ook is gebleken dat er meer stellen na 6 behandelingen zwanger worden dan na 3 (verzekerde) behandelingen. En ook nog eens wordt 50% in de mmm niet zwanger.
ik ben bij de 1ste ivf bij de 3de tp zwanger geraakt.(is inclusief de verse tp) dus kan niet stemmen in de poll want dit staat er niet tussen met meer cryo's getpt.
Klopt! Bedankt voor jullie reacties! Ik krijg al een beter beeld door alle reacties die erbij komen te staan!! Maar wordt 50% van alle stellen die de MMM ingaan niet zwanger?? Dat is veel!!!
Eerste poging icsi met 1 tp mislukt en geen cryo's (3 emmy's). Tweede poging icsi met een tp van 2; gelukt! Één emmy heeft zich ingenesteld. Wederom geen cryo's, maar zijn superblij met de zwangerschap. Tijdens de onderzoeken te horen gekregen dat icsi voor ons ook moeilijk zou zijn; een kleine kans dat het zou lukken. Dus we hadden zo iets van "nu we zien wel" en zie.
1e poging IVF met verse tp: zwanger, 12 cryo's over. Voor 2e kindje 1 cryo poging gehad> niet zwanger. Bij 2e poging op de dag dat ik eigenlijk pregnyl had moeten spuiten is deze afgebroken ivm geen plek voor tp. En toen...... spontaan zwanger in die maand!