hallo meiden, ik heb vorige week voor mijn verjaardag de maxicosi cabriofix gekregen. nu willen wij dinsdag na de 20 weken echo de kinderwagen gaan kopen. wij hebben de x-adventure reseacher op het oog. kan iemand mij vertellen of de maxicosi hier op past?
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar geloof wel dat je adapters kunt kopen in winkel, waardoor je maxi cosi op het onderstel past. Best eens navragen in de winkel.
op de meeste kinderwagens wel mbv adapters. Voor de x-aventure researcher zijn deze iig wel te verkrijgen (volgens site babydump)
meenemen hoeft denk ik niet haha ze zullen hem in de winkel ook wel hebben maar als je gewoon het merk zegt dan weten hun wel of hier wel of niet adapters voor zijn op jullie buggy! normaal gesproken moet de nieuwste maxi cosi op de nieuwste buggy's passen .. het wordt pas lastig als je een wat oudere had...
De verkoopster in de Prenatal waar ik was adviseerde om de Maxi Cosi echt alleen als autozitje te gebruiken. Niet als wandelwagen of wippertje. Dat schijnt niet goed voor het ruggetje te zijn, ze liggen er eigenlijk te gebogen in. Dat is wel weer veiliger bij botsingen.
Als je eventjes een boodschap moet doen, kan ze best in de mc blijven...als het maar geen uren shoppen wordt.... En idd, de verkopers van de winkels kunnen je zeggen of er adapters zijn...waarschijnlijk wel, anders missen die fabrikanten mooi wat inkomsten! Ik vond het hartstikke handig, de mc op de kinderwagen.
dat sowieso ja! maar met ff boodschappen doen met de auto is het inderdaad handig of als je alleen op bezoek gaat bijvoorbeeld Maar volgens mij mogen ze niet langer dan 1,5 h per dag in zo'n maxi cosi! Maar je ziet die dingen overal lopen en als ik ze in de ikea zie weet ik ook wel dat dat kind er dus niet 1,5h in ligt maar ja! Hier gewoon lekker in de reiswieg hoor of de draagzak bij de eerste ook veel gedaan!
Denk er wel aan dat je dan adapters moet kopen en dat dat erg in prijs kan verschillen! Wij hadden ook een X-adventure en onze adapters kostte 39! Maar ze zijn het wel dubbel en dwars waard!