zijn er meiden die hun geboortekaartjes besteld hebben via www.youngart.nl en wat is jullie ervaring hiermee ? alvast bedankt, groetjes lief
Ik heb geen ervaring met youngart, maar wat een leuke kaartjes zeg! Helemaal mijn smaak. Wel jammer dat ze zo prijzig zijn in vergelijking met de "standaard" kaartjes uit de boeken van de drukkerij.
wij hebben via youngart onze kaartjes besteld en inmiddels ook al gekregen en weer verzonden. wij zijn supertevreden over de gang van zaken! zelfs nu in de vakantietijd is het prima geregeld. we moesten via sms de geboortegegevens doorgeven, dit zaterdagmiddag gedaan en dinsdagochtend om 9 uur hadden we de kaartjes binnen. proefdrukken zijn steeds via de mail gegaan, je krijgt steeds nieuwe voorbeelden tot dat je helemaal tevreden bent. je kunt ook een modelexemplaar aanvragen, die heb je met een dag of 2/3 binnen. ook kun je kiezen uit verschillende soorten papier waarop je hem gedrukt wil hebben. wij zijn ontzettend blij dat we hier ons kaartje gekocht hebben. de reacties tot nu toe zijn ook super, iedereen vindt het een geweldig kaartje.
bedankt voor de snelle reacties, wij zaten toevallig te google-en en kwamen deze site als eerste tegen, gelijk helemaal verliefd op een kaartje ( bij mijn dochter was het de vorige keer een drama dus super blij nu )