baby spuugt golven doorzichtig ....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by madelief78, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    mijn zoon heeft al een hele tijd dat als we hem uit bed halen hij nog eens spuugt. geen melk maar doorzichtig en heel zuur ....ik weet niet wat...
    sinds gister loopt hij na de voeding rood aan, net of hij moet poepen en spuugt dan ook zo'n golf, het stinkt heel erg zuur. daarna heeft hij ook nog gewoon gespuugt , melk maar die stonk niet zo. hij lijkt ook veel last te hebben van iets op zijn buik want hij ligt niet graag op zijn buik. Ik denk zelf aan iets met zijn maagje.wat zou het kunnen zijn?

ik ga vanmiddag naar de huisarts maar ben benieuwd of jullie enig idee hebben wat het is.

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    het kan reflux zijn, dan hebben ze flink last van maagzuur dat omhoog komt. dik je zijn voeding al in?

3. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    alleen 's ochtends dan krijgt hij 2 1/2 schep rijstebloem bij zijn voeding maar vanmorgen had hij het ook deze voeding.

ik heb het al heel vaak aangegeven op het cb maar daar zeggen ze dat het geen kwaad kan. maar nu ben ik het echt beu. het kan gewoon niet goed zijn. het ruikt zo zuur dat ik er bijna van moet kokhalzen en dat heb ik echt niet gauw.

4. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    rijstebloem dikt de voeding niet in. het wordt gelijk weer vloeibaar als het in aanraking komt met speeksel. nutriton wel, dat blijft dik, waardoor het niet omhoog komt.

maar vertel je verhaal bij de HA. als je kindje er last van heeft, moet er wat aan gedaan worden.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Mijn dochter heeft hetzelfde en bij haar gaan ze er van uit dat het reflux is.
    Zelfs als ik haar voeding indik komt het maagzuur nog naar boven.
    Nu zit ze aan de medicijnen(losec) en gaat het een heel stuk beter.
    Raar van het cb dat ze er zo laconiek over doen.
    Reflux komt erg veel voor volgens mij en is ook vrij makkelijk behandelbaar.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klinkt als reflux: even langs de osteopaat dus, hier was het na 1 behandeling helemaal over!

7. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    Johannes Broodpitmeel van Nutrilon helpt bij ons heel goed :D

8. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    ik ben net bij de huisarts geweest en we gaan nu eerst nutriton proberen en als dat niet werkt dan moet ik over 1 week terug bellen en dan krijgt hij iets voor zijn maag. maar omdat mijn zoon er niet veel last heeft. hij huilt niet als het omhoog komt en hij is verder ook heel vrolijk en slaapt goed is er volgens de huisarts geen reden voor bezorgdheid. dat vind ik dan weer onzin want moet ik dan wachten tot hij het uitgilt van de pijn. het lijkt me zo ie zo niet goed als je kindje golven maagzuur op spuugt
    na de voeding heeft hij er overgens wel last van. hij gromt dan en zet zijn nageltjes in mijn handen. maar daar reageerde de huisarts niet meer echt op alleen dat het dan idd zijn maag zou kunnen zijn.

we gaan ook met hem naar de osteopaat zal de volgende keer ook even vragen of ze hier naar kan kijken.

9. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    er zijn heel veel kindjes die spugen die er geen last van hebben. mijn zoontje heeft ook altijd veel gespuugd en hij had nergens last van, gelukkig.
    hopelijk helpt de nutriton, wat ik wel denk. en anders idd terug voor medicijnen.

groetjes, Miranda

10. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    gisteravond en vandaag nurtiton bij de voeding gedaan en tot nu toe nog niet gespuugd. het grommen naar de voeding blijft. dus toch nog maar even goed in de gaten houden.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    roos heeft hier ook veel last van gehad wij hebben op een gegeven moment medicatie gekregen van de huisarts nu is het gelukkig over

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    mijn dochter heeft ook reflux en kon er niet van slapen. ze kreunde van de pijn. ze heeft er ook medicijnen voor gekregen, en loopt er voor bij de kinderarts.
    osteopaat wil soms helpen, maar heeft bij ons niet geholpen. ze was wel van haar gespannen buikje af in een keer

heb je al wel het bedje bij het hoofdeinde flink omhoog gezet?
    nutriton kan je ook doen. maar dat hielp bij ons ook niet.
    maar ook wij hebben dat eerst een week moeten proberen

Share This Page