Wie heeft er een kookeiland?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msee

Msee Niet meer actief

Wij gaan strakjes onze keuken bestellen:D
    Tegenover elkaar een kastenwand en in het midden een kookeiland met daaraan de eettafel T
    Vind het superspannend om het bestelproces in te gaan:roflmao:

Mamamijn vindt dit leuk.
  2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, ziet er mooi en ruim uit! Gezien de ruimte die je hebt, zou ik persoonlijk toch kiezen voor een eiland van 1.20 meter breed. Daar kun je net wat meer op kwijt en dan krijg je ook kasten van 60 cm diep. Maargoed, jullie moeten natuurlijk kiezen waar jullie een goed gevoel bij hebben. Naar buiten kijken tijdens het koken heeft ook mijn voorkeur. Dat heb ik tot nu toe in al mijn huizen gehad. Ik heb ook iemand die graag (en veel) in de keuken staat, dus dan is een mooi uitzicht ook wel prettig. Succes met jullie definitieve keuze!

Mamamijn vindt dit leuk.
  3. rums

rums Niet meer actief

Wij hebben een werkeiland. Zou je daar nog een foto van willen? Wel in pb dan.

Mamamijn vindt dit leuk.
  4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Graag

5. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    Waar je ook nog even op moet letten, kan je de vaatwasser open en kan je dan goed om de vaatwasser heen lopen als de deur open staat.

Wij hebben een kookeiland en daarkan het makkelijk mee ( weet zo de afmetingen niet). Maar vrienden van ons, hebben dus een smal looppad, en kunnen de vaatwasser open doen, maar vervolgens niet langs de vaatwasser lopen.
    Dus met leeghalen moet men continu over de vaatwasser heen stappen of de deur weer dicht doen.

Mamamijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina