wie heeft er een landelijke woonkamer/ riviera maison stijl???

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben ook een landelijke woonkamer. Dressoir, eettafel, vitrinekast salontafel zijn uit dezelfde serie. We hebben een 3 zits bank en 2 grote rieten stoelen. Het tv meubel en bijzetkastje komen weer ergens anders vandaan. We hebben rieten stoelen bij de eettafel en een hele grote klepbank aan de wand bij de eettafel voor de kids. Deze hebben we laten maken maar past er heel mooi bij! Een mooie rieten spiegel boven het dressoir en accesoires van RM en riverdale enzo. Ik vind het zo'n gezellige sfeer, nu ook doorgevoerd in de gang, wc, badkamer, slaapkamer en in de kinderkamers komen nu ook steeds meer dingen te staan.

2. zeeuwtje

zeeuwtje Lid

31 mei 2011
    41
    0
    0
    Wij ook een huis ingericht in landelijke stijl. Veel van Riviera maison en riverdale. Maar je ziet tegenwoordig in heel veel winkels meubels en accessoires wat goedkoper is en er veel op lijkt.Vriendin heeft voor de helft van de prijs haar huis gestyled met meubels van opgeknapte grenen meubelen etc. Dus tegenwoordig kijk ik ook meer in blaadjes en ga op zoek naar iets wat er op lijkt. Hebben bv beiden een bijzettafeltje en die van mij komt nu van Xenos en je ziet geen verschil. Zij heeft volgens mij de witte meubels van Leen Bakker en het ziet er sfeervol uit!

Grenen meubels doen het erg goed om op te knappen, geeft een mooi effect. En accessoires maken het af. Het werd hier al eens genoemd maar de site huisje kijken brengt je echt op leuke ideeën...heb er al veel ideeën van geleerd om te pimpen...sindsdien loop ik elke week even binnen bij de action, zoveel leuke dingen die leuk staan in de woonkamer voor geen drol :D

Verder hebben wij onze muren bewust niet behangen maar gestuukt en zo wissel ik wel eens van kleur.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Action heeft wel eens leuke dingen ja. Hier wel behang vliesbehang.. Heb het nu 3 keer een andere kleur gegeven en ziet er nog steeds erg mooi uit.

4. LittleMonsters

nog een fototje van jay zijn kamertje daar hebben we het ook een beetje doorgevoerd

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Wow mrs nuke kom mijn huis ook even doen:D wat mooi!!!

Zal eens fotos maken, misschien hebben jullie wel ideeën hoe ik het kan pimpen. En met dat lakken van meubels, hoe doe je dat mooi???

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Erg mooi, welke kleur hebben jullie op de muur..?

Ik heb zo'n soortgelijke sidetable gekregen, die is nu nog
    helemaal wit, met 3 rietenmandjes erin, maar lijkt me
    erg mooi dat blad te verfen/beitsen.. welke kleur is dat..?

7. LittleMonsters

goeie vraag ik zal eens kijken of ik de pot verf nog heb staan.
    blad dezelfde kleur net als de bovenkant van mijn tafel bedoel je?
    ik heb geen idee welke kleur het is ik heb hem zo gekocht.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hebben deze meubels:
    (met rechte poot)

A-Meubel > Altijd de goedkoopste. - Amoa

Bovenblad is grijs. Wij hebben de Plasmatvmeubel, eettafel en 2 van die kleine tafeltjes als salontafel.

Daarbij hebben we een antraciet hoekbank en 1 lichtgrijze muur met witte plinten.

Fotos moet je op wachten, we wonen er pas in februari whaha

9. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg

Ik ook, nou, ja, man heeft t gedaan,maar vind t zelf erg mooi geworden

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi,
    we zijn net bezig de boel op te knappen en hebben nu dus meubels wit en grijze muren..de plinten,lampen en vouwgordijnen moeten nog;)
    Het opiumtafeltje en de lamp passen er dus niet bij..

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Het afplaktape zit nog op de deur:D

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Dit is ons huisje..
    Woonkamer:

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
  14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Mooi!!!
    ik ben helemaal verliefd!!!
    erg leuk dat printje op die kastjes

15. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ikea Liatorp serie is landelijk! Wij hebben 2 boekenkasten met onderdeuren, en daartussen het buffet kastje (niet de tvkast) en om het af te maken het kleine kastje voor bovenaan! Wit, met kraalschotjeslook! Erg leuk! Wij hebben ook de vierkante tafel van die serie en de ektorp banken van ikea! Ik ben er heel blij mee!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook brocante stijl, zal binnenkort een foto maken.

Deel Deze Pagina