De vraag zegt het al. Ik heb namelijk zaterdag mijn laatste duphaston gehad en het is nu donderdag en ik ben nog niet ongi. Hoelang duurde het bij jullie dat je ongi werd na duphaston?
Ik kreeg altijd Primolut ipv Duphaston, maar het heeft dezelfde werking. Over het algemeen werd ik 4-5 dagen na het stoppen ongesteld. Het kan ook iets langer nog duren, dat is wel normaal. Dus ik zou het nog even afwachten.
Het kan zijn dat je niet goed op de kuur reageert. Anders maandag even contact opnemen met de gyn, misschien kun je iets anders krijgen.
oke dat kan dus ook nog niet reageren op de kuur. Ik dacht dat ik binnen 3 dgn wel ongi zou zijn. Hmm nou ja ik bel morgen het zh voor info over hoe en wat nu.
Ik reageerde altijd goed op Primolut. Maar ik heb wel eens gehoord dat sommigen niet goed op Duphaston reageren. Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Want daardoor kan je ongi ook uitblijven.
Ik kreeg ook duphaston van de gyn.Ik weet het niet meer precies maar volgens mij duurde het een week voor ik bloedde. Ik weet nog heel goed dat ik maar niet snapte waar het bleef... Morgen even bellen!
Yoepie ben inmiddels ongi geworden. na 9 dgn dus pas. ben er wel super blij mee. heb zelf m'n pol dus ook maar ingevuld.