ouders naar de bioscoop of ander idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

volgende week gaan wij naar disneyland - en m'n ouders zouden eigenlijk meegaan. Omdat bij m'n vader een hersentumor is geconstateerd, gaan ze nu niet mee, ze zijn in afwachting van de operatie en m'n vader heeft behoorlijk wat medicijnen vanwege z'n hypofyse die amper nog werkt. En daardoor is hij dus ook niet zo fit.

Maar oke, m'n moeder vind het echt erg rot dat ze niet meekunnen (pa ook hoor) maar eigenlijk ook rot dat wij wél gaan. Een nicht gaat nu mee. Maar oke. Voor mij is het erg belangrijk om wel te gaan en ik hoop dat we volgend jaar weer een kans krijgen.

Maar voor nu: Ik wilde ze dus naar de bios sturen. Maar wat is een leuke/mooie niet té heftige film voor m'n ouders? Ik heb zelf al wat gekeken en zag 'de bende van Osch' en die film over de Ontvoering van Heineken. Ik twijfel wat over die laatste omdat dat een thriller zou zijn.
    Nova Zembla valt helaas af, omdat dat alleen in 3D vertoont wordt, en m'n vader kan momenteel maar met 1 oog zien door de tumor.

Ik weet niet of mensen nog andere ideeen hebben, voor 55+ ;) qua film of qua ander leuk rustig uitstapje in de omgeving Tilburg/Breda eventueel Den Bosch ? Max 70 euro voor 2 personen?

We gaan zaterdag al uit eten - dus een etentje is niet zo geweldig. Alvast bedankt!

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zou je vader de bios dan nog wel leuk vinden, als hij nog maar met 1 oog kan zien? Lijk mij dan best vermoeiend.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Misschien een nachtje overnachten in een hotel ergens? Dan zijn ze er toch nog even uit!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Daar heb ik ook aan getwijfeld hoor maar hij kijkt nog wel tv en ook de krant leest hij alweer. Dus ik denk dat ze het wel leuk vinden , als het wat interessants is... Met z'n 2e oog kan hij trouwens wel zien, maar dubbel - dus vandaar dat hij hem met een lapje dicht heeft. Ik kan het nog wel even checken.

Nachtje er op uit zien ze denk ik niet zo zitten, ze slapen momenteel niet zo geweldig -en dan op een ander bed - terwijl ze juist het liefst met hun camper er op uit zouden gaan (maar daar kan m'n'moeder niet mee rijden) .

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vinden ze het theater leuk?

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    een musical wél... maar iets anders zou ik niet weten eigenlijk. Cabaretiers trekt ze volgens mij niet zo. Ik zou dus echt een stuk moeten vinden waarvan ik weet dat bijna 'iedereen' het leuk vind zeg maar... Het is moeilijk zoeken als je het niet zo kent. Zeker met de beperkte omgeving.

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Misschien is het kerstcircus wel leuk?
    Ook een beetje de sprookjesachtige kerstsfeer die er hangt net als Disney...

Weet alleen niet of die ook in de buurt van Breda is...

8. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    En als jullie de camper dan eens ergens heen rijden? Kunnen ze toch lekker weg en even relaxen en bijkomen van alle gebeurtenssen en emoties.

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.237
    1.876
    113
  10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmm daar zit ook niet tussen wat ik zoek.. Is er iemand die de film, de bende van oss al gezien heeft? Of juist die film van heineken ? Is dat wat?

Deel Deze Pagina