Een goede daad verricht!

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vanmorgen liep ik in de stad en zag een auto tijdens het parkeren tegen de auto aan botsen.. ik was niet de enigste die het zag maar iedereen liep gewoon door:( ik keek de auto in en wees naar de achterkant de jongen en zijn vriendin hadden er de grootste lol om:x ik bleef op een afstandje kijken of ze er nog iets mee gingen doen.. maar nee hoor ze liepen gewoon weg.. ben toen terug gegaan en heb de kentekens opgenomen vervolgens de politie gebeld:D:D ben benieuwt of hij straks ook nog lacht als ze voor zijn deur staan :p:D

voeld wel als een goede daad :D
    zo moest is even kwijt ;)

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    :D goed zo, ik ben ook benieuwd zullen wel raar op hun neus kijken.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Helemaal terecht! Dat word een fikse boete. Zo erg als mensen wegrijden na een ongeluk/botsing zonder iets achter te laten.

Goed gedaan!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

goed gedaan! echt wel! lekker puh...hahaha...wat zullen ze lekker balen! net goed!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    goed gedaan ja! jammer dat je niet even mee kan spieken hoe dit afloopt....:) zou die koppen wel willen zien als idd politie er staat ALS die er heen gaan!

6. LittleMonsters

Ja zou die koppies ook wel willen zien..

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Super! Zo zouden er meer moeten zijn!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heeel goed gedaan!! Hoop dat ze een dikke vette boete krijgen! Echt goed van je!

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Goed van je zeg! Toevallig had ik deze week nog een topic geopend omdat iemand tegen onze auto aan had gezeten zonder een briefje achter te laten. Zo irritant is dat.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen foto gemaakt?
    Goed gedaan hoor!

De persoon die mij heeft aangereden reed ook door. Ben er achteraan gegaan (gelukkig moest ie nog lossen), toen mijn man nog (ik was bijna thuis) maar meneer had niks gemerkt zei hij. Dus was het niet gebeurd??

Ben aangifte gaan doen...toen wilde hij wel meewerken, toen oom agent het bedrijf opbelde waar ik bij zat!

Hoogzwanger mijn gelijk gaan halen bij het bedrijf. Schadeformulier laten ondertekenen en alle schade vergoed gekregen.
    Had iemand het maar gezien toen!..en iets gedaan (weet zeker dat iemand het gezien had..maar die zei van niet).

Hahahah..nou, zit me blijkbaar nog hoog!
    Kan echt niet tegen dit soort onrecht.

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Doe je goed! Hoop dat ze een boete krijgen!

12. LittleMonsters

Wij zelf hebben het 2 maanden geleden ook mee gemaakt.. splinter nieuwe auto van januari dikke witte strepen erop :( helaas ook geen briefje dus ik weet hoe vervelend het kan zijn.. ik hoop dat ik deze mensen heb geholpen;)

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    goed zo!

14. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Super goed gedaan. In april kwamen mn man en ik terug van de verloskundige lag de auto van achter in puin. Mn man wilde naar huis gaan maar ven toen alle autos op t parkeertereintje langsgegaan. Dader was snel gevonden. Politie gebeld en die heeft alles toen geregeld. Reactie van de man was dat i t niet gemerkt had en dat dit zn eerste schade was. Hmm zn auto had meerdere deuken dus naar mijn idee vaker doorgereden. Gelukkig was onzecauto 2 dagen voor de trouwdag weer gerepareerd anders hadden we geen trouwauto gehad. :)

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    en dat mensen daar dan om lachen.. echt erg zeg..

16. LittleMonsters

Voor de gene die het leuk vinden om te weten. Ben net gebeld door de politie en het is opgelost!!!

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Super zeg! Goed gedaan hoor. Van de week is hetzelfde bi jmijn buurman gebeurd. en balen dat ie doet. Logisch. Zo oneerlijk om dan door te rijden.

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    waha ik had precies hetzelfde gedaan.
    Heb het ook een keer zien gebeuren en die wilde ook weg gaan zonder iets achter te laten.
    De persoon naast mij had toen de politie al aan de telefoon hahahaha

Deel Deze Pagina