Hallo allemaal. Ik heb een vraagje en dacht jullie als net mama hebben vast wel wat leuke tips. ik werk op een groeps verzorging met dementerende bejaarde. Nou heb ik een collega die bijna moet bevallen. we willen een mand maken dat als ze heb openmaakt er strikjes uitspringen. we willen ook samen met de ouderen wat leuke en simpele kadootjes maken. wie heeft er leuke ideetjes wat we kunnen maken en dat niet al te moeilijk is. al vast bedankt voor de tips. liefs sonja
Ik weet niet of je het wilt geven als ze met verlof gaat of als ze bevallen is. Maar misschien kunnen jullie iets van een kaartenhouder maken die je ook met kerst hebt voor de kerstkaarten, maar dan voor de geboortekaartjes. Of wat slabbertjes borduren, naaien etc. Succes.
dit is net haar 2de week zw verlof , en ze is over 2.5 weken uitgerekend dus het is leuk als we het geven als de baby er is
Die oudere mensen kunnen vaak goed handwerken. Ik weet natuurlijk niet hoe handig ze (nog) zijn. Maar laat ze slofjes/sokjes breien ?
Slabbetjes borduren, sokjes en mutsjes breien, doosjes beplakken, beschilderen voor bv de eerste tandjes, haarlokjes enz. Simpel rompertje of shirtje met strijkletters beplakken, of speciale verf beschilderen. Weet het verder ook niet, ik ben niet zo creatief