Het lijkt me zo leuk! Binnenkort weer een familiereunie bij ons thuis en een aantal weken daarna is onze dochter jarig. Ik wilde er een huren, maar dat kost tussen de 10-15 euro per keer. Dan kan ik er net zo goed een kopen. Ik ben alleen benieuwd of het op het plaatje niet leuker lijkt dan het in werkelijkheid is. Leukigheidjes | Een limonadefontein! - Leukigheidjes
Dat leek mij ook! Ik heb alleen nog geen winkel kunnen vinden waar ik ze kan zien, alleen een online winkel. Hoop daarom extra op een reactie van iemand op dit forum
wat een leuk idee zeg. wil ik ook ..... hihih echt super kende allene de chocolade dingen die vind ik altijd wel erg tegenvallen trouwens dus ben ook benieuwd of er idd iemand ervaring heeft. ziet er wel een beetje instabiel uit....
Wij hebben bijzonder laatste kindervejaardag er eentje gehuurd voor 10 euro. Was zeker zijn geld waard, alle kindjes vinden het geweldig, maar een nadeel. Hij spetterde een heel klein beetje, niet erg maar bij ons stonden de kindjes er de hele dag bij met als gevolg, natte kleertjes, ook gingen ze er mee kliederen, maar het was toen ook erg warm en daarom ook niet erg. Hier vonden alle kinderen en de meeste ouders ook het helemaal leuk! Joyce
Kan me voorstellen dat het best een beetje 'n geklieder kan worden. Ik zet 'm gewoon op tafel met een tafelzeiltje denk ik.... (eh...als ik 'm echt ga bestellen, maar ik vind 'm wel errugg leuk!)
Wij hebben 'm ook eens gehuurd voor een kinderfeestje. Waanzinnig leuk ding, het was een groot succes. Maar hij spettert inderdaad. Behalve dat je 'm dan op een kleedje zet of zo, zet de tafel niet te dicht tegen de muur.