Hey damens het leek me leuk om een topic te openen voor alle meiden bij wie het zwanger worden niet wil lukken De reden waarom het niet wil lukken mag alles zijn, voel je vrij om erover te praten! Mijn reden dat het nog niet wil lukken is PCO. Voel je vrij om te reageren en lucht jullie hart Liefs miems
Ik meld me ook aan Bij ons wilt t ook allemaal niet zo lukken... ik een onregelmatige cyclus waarvoor ik clomid slik... Mannetje slecht zaad... Dus nu de 1e ronde IUI na een jaar zelf proberen... Maandag gaat ie plaats vinden! Spannend!!!! Slik jij toevallig clomid voor je PCO? Of loop je nog niet bij de gyn hiervoor?
hey meid! ohh wat spanned!!! Ja ik loop wel al bij een gyn, maar voor ik aan de medicatie mag moet ik eerst 10kilo afvallen In september mag ik weer terug om te kijken of ik wel kan beginnen
Hi dames, Ik kom me ook melden, wil hier ook maar niet lukken. Volgende maand waarschijnlijk naar het zkh na 3 jaar zelf proberen, vind het nu wel heel spannend worden hoor
Natuurlijk mag dat, ik ben net 2 daagjes 24, haha . Ja dit word onze eerste en laat erg lang op zich wachten..