Ik wil heel graag voor mijn man een laptop sleeve (zo'n flexibele hoes) laten bedrukken met een foto van ons zoontje. Nu dacht ik dat dat zo wel kon, maar ik kan dus nergens een site vinden waar dat kan.... Bij hema kun je wel laptop tassen laten bedrukken maar die wil ik geen want we nemen de laptop nooit mee buiten de deur.... Kan iemand me helpen daarbij? alvast bedankt!!!
jah zoiets bedoel ik!!! Alleen is de levertijd tussen de 4-7 weken Ik wilde het heel graag voor vaderdag bestellen.... Misschien zijn er nog meer mensen die iets weten? Ik dacht echt dat dat wel een makkie zou worden, daar heb ik me dus echt in vergist
Nou ik heb het gevonden, alleen heb ik nog even jullie hulp nodig!! De blokker drukt deze af!! Maar nu kan ik kiezen uit 13,15 of 17 inch. Onze laptops zijn 15,6 inch (de schermen).... Welke maat zou ik nu dan het beste kunnen kopen??? 15 of 17 inch? De hoes moet natuurlijk ook niet te groot zijn, maar te klein is ook niet handig...
misschien even blokker bellen voor de presiese maat. het lijkt me dat de 15 inch 15.6 is omdat er volgens mij geen 15 inch laptops zijn.
Ja ik denk dat ook maar twijfel....want als ik de 17 inch neem dat is hij denk ik echt veel te groot en dan valt de laptop zo uit die sleeve... Even kijken of ik een service nummer kan bellen want de lokale blokker weet dat niet denk ik....