Lloijschelder ik had het niet over jou foto. Daar zie ik eerlijk gezegd niet veel. Heb er ook geen verstand van hoor. Had het over mijn eigen nub, wat waarschijnlijk een navelstreng blijkt te zijn. 😉
Haha oke, de mijne zal ook wel een navelstreng zijn😉😉 Ik gok bij ons op weer een leuk jochie☺️💙 Succes met de afwachting🙈
Nee dat is zeker niet waar want op jouw foto ben je te vroeg. Joh maak gewoon een pretecho en dan weet je het ook. En de redenatie dat je nu aan het zoeken bent om te kijken of de mensen om je heen gelijk hebben is ook gek. Dat kan je bij de geboorte ook te weten komen.
Misschien moet je deze in het nub forum zetten. Ik wilde juist foto's waarbij het geslacht al zeker is gebleken.
Mijn gevoel zegt jongen. Vlinder84 heeft voor mij ook een jongen 'voorspeld'. Na de echo nog meer jongensgevoel gekregen. Ik voel me wel beroerder dan de eerste zwangerschap. Dinsdag NIPT prikken, als goed is binnen 2 weken uitslag, inclusief geslacht ben benieuwd! Ik houd alle opties nog open
Sinds wanneer zit die rond de navelstreek dan?? Bij alle babies/nubs/ die ik zie zit ie tussen de benen. En daar zit dit uitsteeksel niet. Die zit bij de navel. Dan heb ik het over de echo van Jim...
Idd, daar heb ik het ook over. Bovenste afbeelding is (bijna), mid sagitaal. En dus bij de billen is dat het genitaal tuberkel. Zie ze elke dag!😉
Heb toch nog een echo gevonden van 12,4 dagen, dacht dat ik er alleen een had van 11,5. Misschien is hij hier wel zichtbaar op? We hebben besloten het toch te willen weten, mijn man werd gek van mij🙈 Ik laat jullie zo snel mogenlijk weten wat het geworden is.
LLooijschelder, ik had volgens mij gevraagd of je je foto's elders wilde plaatsen, omdat hij niet in dit forum hoort aangezien je het geslacht nog niet weet...